Becherovka debutovala v 3D OOH reklamě 10sekundovým spotem od Knowworks. 3D plocha na OC Harfa využívá roh budovy pro působivý prostorový efekt, ideální pro animace a oslovení zákazníků v rušném prostředí.
Nový spot Becherovky vizuálně navazuje na oblíbenou televizní kampaň, avšak využívá moderní optické 3D efekty. Tyto efekty vytvářejí iluzi, že produkt vystupuje před plochu obrazovky, čímž diváka vtahuje do děje a poskytuje mu dojem, že má ikonickou láhev Becherovky téměř na dosah ruky. Tento kreativní přístup nejen přitahuje pozornost kolemjdoucích, ale také zvyšuje zapamatovatelnost sdělení a posiluje emocionální propojení s divákem. „Cílem bylo spojit tradiční hodnoty značky Becherovka s moderními technologiemi a inovacemi. Díky prostorovým efektům 3D reklamy můžeme naše sdělení doručit divákům ještě poutavěji a v novém světle,“ říká Lukáš Capanda, kreativní ředitel Knowworks.
![](https://www.mam.cz/wp-content/uploads/2024/12/packshot_bez_textur-1024x724.png)
![](https://www.mam.cz/wp-content/uploads/2024/12/Becherovka_3D-1024x703.jpeg)
Za produkcí spotu stojí společnost Knowworks, kreativní agentura skupiny Knowlimits Group. Agentura nejenže zrealizovala samotný obsah kampaně, ale také navrhla koncept a zajistila optimální výběr plochy. Celý projekt byl díky této synergii zpracován takzvaně pod jednou střechou, což výrazně usnadnilo proces realizace. „Naší prioritou je doručovat klientům řešení, která nejen splňují, ale často i překonávají jejich očekávání. 3D plocha v OC Harfa je pro nás příležitostí ukázat, co vše dokážeme s moderními technologiemi a kreativním obsahem,“ komentuje Tomáš Zapletal, „managing director“ Knowworks. Reklama je k vidění do 31. prosince.