Značka Božkov Republica se představuje již jen jako Republica s novým konceptem od agentury Saatchi & Saatchi a spotem od Creative Embassy.
Po šesti letech působení na českém a slovenském trhu přichází značka Božkov Republica již jen jako Republica s novou kreativou.
Komunikační koncept, který vznikl ve spolupráci kreativní agentury Saatchi & Saatchi z Publicis Groupe a produkční agentury Creative Embassy, má slogan „Ať to má styl“. Ten podtrhuje charakter značky.
Podle testování agenturou Behavio nová reklama výrazně zlepšuje vnímání značky jako prémiové. Skóruje nadprůměrně v klíčových parametrech, jako jsou branding či emocionální spojení, a celkově patří mezi nejlépe hodnocené kampaně – překonává 85 procent ostatních reklam na českém trhu.
„S novou kampaní vstupujeme do nové éry, ve které budeme dodávat značce více emocí, posilovat její image a podtrhovat její prémiový charakter,“ říká Michal Jakl, marketingový manažer core portfolia.
„Kromě toho se Republica osamostatní od Božkova, protože každou z nich chceme dlouhodobě budovat jiným směrem: Božkov bude více o hravosti, humoru a zážitcích, zatímco Republica se bude soustředit na oslavu společných setkání a jedinečných momentů v našem životě, a to stylově a elegantně,“ dodává Jakl.
Jak Stock Plzeň-Božkov uvádí, Republica se od uvedení na trh v roce 2018 stala jedničkou segmentu a svým způsobem průkopníkem v kategorii rumů na českém a slovenském trhu, kdy významně přispěla k růstu celé kategorie.
Díky důrazu na kvalitu, skvělou chuť a v neposlední řadě atraktivní design si Republica získala věrné spotřebitele, kteří si ji spojují s výjimečnými momenty.
Vizitka kampaně
Klient: Stock Plzeň-Božkov – Republica
Agentura: Saatchi & Saatchi, Publicis Groupe
Produkce: Creative Embassy
Nasazení: Nova Group, TV Seznam (30-20s) a Seznam, Media Club, YouTube (15-6s)