Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Zmizení červené z ikonického dresu kvůli chybějícím dárcům krve získalo ADC Šťouch

Za nepřehlédnutelné darování síly Slavie dostal fotbalový klub ocenění od českého Art Directors Clubu.

Už když 27. října nastoupili fotbalisté Slavie k zápasu s Duklou Praha, získali obrovskou pozornost. Poprvé v historii domácích zápasů totiž nastoupili v čistě bílých dresech. V rámci kampaně „Daruj krev, daruj sílu Slavie“ k tomu došlo po zhruba šesti týdnech utajovaných příprav.

Iniciativa ale vychází z dlouhodobějších aktivit. Je vyústěním téměř 25 let trvající pomoci onkologicky nemocným, spolupráce s Dětskou transplantační jednotkou FN Motol či sdružením Donor.

Reklama
ČEZ

„Při jednom z pravidelných odběrů krve zaměstnanců nás nemocnice upozornily na naléhavou potřebu širší podpory a masivnějšího zapojení veřejnosti do dárcovství,“ vzpomíná na začátek projektu Michaela Schejbalová, CSR ředitelka Slavie.

„Kvůli alarmujícímu nedostatku dárců, kterých chybí skoro 80 tisíc, jsme tématu chtěli dát větší apel. Proto jsme sáhli na náš historicky nejcennější atribut — červenobílý dres,“ dodává.

Díky čemu si mohla Slavie dovolit sáhnout na zásadní aktivum své značky? Co všechno bylo součástí aktivit napojených na PR stunt s dresy? A jaké má reakce? Nejen to přibližují ředitel marketingu Slavie Jakub Mačát a šéf strategické komunikace klubu Jakub Splavec v článku, který si v plném znění přečtěte zde.

Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)