Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Vánoce nemusí být dokonalé, připomíná Albert v nové kampani z dílny VCCP

Letošní vánoční kampaň Alberta zdůrazňuje, že krásné Vánoce nemusí být dokonalé. Ve spolupráci s agenturou VCCP představuje řadu Albert Excellent, zaměřuje se na rodinné chvíle a kvalitní jídlo a podporuje darování jídla do potravinových bank.

Albert letos přichází s vánoční kampaní, která připomíná, že Vánoce nemusí být dokonalé, aby byly krásné. Kampaň navazuje na stávající platformu značky „Stojí za to jíst lépe“ a zaměřuje se na vánoční delikatesy z řady Albert Excellent. Hlavní myšlenka kampaně je jednoduchá – když je jídlo excelentní, zvládnete jakoukoli vánoční nedokonalost s úsměvem. „Při příležitosti vánoční sezóny rozšiřujeme již oblíbenou řadu Albert Excellent o nové produkty. Naším cílem tak bylo postavit letošní vánoční příběh právě kolem této produktové řady,“ uvedla Magdalena Nováková, manažerka brandové komunikace Albertu.

Součástí letošní kampaně je, jako každoročně, také iniciativa společenské odpovědnosti. Albert je největším dárcem jídla prostřednictvím Potravinových bank a jejich partnerů a letos se zavázal darovat lidem v nouzi 7,6 milionu porcí jídla, což je o 1,6 milionu více než loni. Novinkou v letošním roce je darování čerstvých potravin, jako je čerstvé maso nebo mléčné výrobky, což dosud nebylo možné. V televizním spotu, v kterém si zahráli skuteční zaměstnanci Alberta, řidič potravinové banky či maminky s dětmi, připomíná, že jídlem se má pomáhat, ne plýtvat. 

Reklama
ČEZ

Kampaň měla na starosti již tradičně agentura VCCP. Letos se značka vrátila k formátu rodinného emočního příběhu i k hudbě Louise Armstronga. Kreativní myšlenka čerpá z poznatku, že naše snahy připravit dokonalé Vánoce často naruší nečekané komplikace. „V letošním roce jsme se vrátili k tomu, v čem jsou vánoční kampaně Albertu specifické – silný emocionální příběh a lidský insight,“ komentuje vznik kampaně Dejan Štajnberger, výkonný kreativní ředitel VCCP. „Nejde ale o to, jak perfektně si doma uklidíme nebo jak precizně nazdobíme cukroví, ale o společně strávený čas s našimi blízkými nad výborným jídlem.“

Hlavní kampaň poběží od 11. listopadu v televizi, rádiu, online kanálech, OOH, tisku, kinech a instore. Spoty režírovala Jasmina Blaževič pod hlavičkou Bistro Films, vizuály nafotil Bohouš Pospíšil v produkci Girl&Bear.

Vizitka kampaně
Klient: Albert
Kreativní agentura: VCCP
Produkce: Bistro Films, Girl&Bear
Režie: Jasmina Blaževič
Mediamix: TV, online, social, OOH, tisk, rádio, kino, instore
Nasazení: Od 11. listopadu 2024

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)