Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

V kampani Rudolfa Jelínka teď letí hrušky

Rudolf Jelínek přichází s novou kampaní zaměřenou na jejich prémiový produkt – hruškovici z odrůdy Williams.

Kreativní koncept „Teď letí hrušky“, vytvořený agenturou Safranada, staví na vtipném příběhu a jedinečnosti prémiového produktu – Hruškovice z odrůdy Williams.

Scéna začíná na letišti v Chile, odkud odlétá letadlo s hruškami odrůdy Williams. Mezi cestujícími je i turista, který se zjevně vrací z dovolené. Jeho let však nabere nečekaný směr, když jej stevard zastaví se slovy: „Teď letí hrušky!“ Zaskočený cestující s údivem zjistí, že sedadla obsadili „manželé Williamsovi“ aneb obří šťavnaté hrušky.

Reklama
ČEZ

„Už od počátku, kdy jsme začali chystat kampaň na hruškovici Williams, jsme chtěli, aby kreativa byla hravá, odvážná a třeba i trochu ‚crazy‘. Protože jsme přesvědčeni, že právě taková je i hruškovice Williams – skvělý společník na zábavu,“ uvádí Irena Konečná, senior marketingová manažerka společnosti Rudolf Jelínek.

„Když představil Oto Klempíř z agentury Safranada svůj námět ‚Teď letí hrušky‘, věděli jsme hned, že to je přesně ono. Baví nás hravost, moment překvapení a široká škála možností, jak s hlavní myšlenkou pracovat dál. Skvělý byl i celý realizační tým spotu – režisér David Sís, produkční agentura IS Produkce, všechno se výborně potkalo, byl to radostný let. Snad to bude bavit i naše zákazníky,“ dodává.

Voiceover následně zdůrazňuje, že ty nejlepší hrušky skutečně „letí“ přímo do vašich sklenic. Závěr spotu patří záběru na elegantní láhev Hruškovice Rudolf Jelínek Williams a scéně, kdy si agenti hlídající VIP cestující na palubě letadla společně připíjejí na zdraví.

Za scénářem kampaně stojí Oto Klempíř, který na svém LinkedIn uvedl, že k této práci přistoupil srdcem. Na začátku měl tři různé nápady, z nichž si agentura i klient jednomyslně vybrali právě „Teď letí hrušky“.

„Vtip, veselost, hravost a překvapení jsou základní atributy, které jsem do reklamy potřeboval dostat. Z výsledku jsem, jak se říká, ‚Happy!‘“ dodal.

Kampaň už běží v televizi ať už ve formě třicetisekundového spotu či sponzoringu na kanálech skupiny Prima, Nova Group i ČT. Kampaň je vidět i online, na webech Seznam.cz, na YouTube a sociálních sítích.

Nechybí ani v tisku, v obchodech a podporu má též v on-trade. Zejména pak na D1 se mohou cestující potkat s polepeným kamionem společnosti ESA

Vizitka kampaně
Klient: Rudolf Jelínek
Agentura: Safranada
Postprodukce: IS Produkce
Scénář: Oto Klempíř
Režie: David Sís
Marketing Director: Miroslav Motyčka
Senior Manager: Irena Konečná
Producent: Martin Gazda
Head of Postproduction: Eva Solanská

Reklama
MMcite
Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)