V kampani Rudolfa Jelínka teď letí hrušky

Rudolf Jelínek přichází s novou kampaní zaměřenou na jejich prémiový produkt – hruškovici z odrůdy Williams.

Kreativní koncept „Teď letí hrušky“, vytvořený agenturou Safranada, staví na vtipném příběhu a jedinečnosti prémiového produktu – Hruškovice z odrůdy Williams.

Scéna začíná na letišti v Chile, odkud odlétá letadlo s hruškami odrůdy Williams. Mezi cestujícími je i turista, který se zjevně vrací z dovolené. Jeho let však nabere nečekaný směr, když jej stevard zastaví se slovy: „Teď letí hrušky!“ Zaskočený cestující s údivem zjistí, že sedadla obsadili „manželé Williamsovi“ aneb obří šťavnaté hrušky.

„Už od počátku, kdy jsme začali chystat kampaň na hruškovici Williams, jsme chtěli, aby kreativa byla hravá, odvážná a třeba i trochu ‚crazy‘. Protože jsme přesvědčeni, že právě taková je i hruškovice Williams – skvělý společník na zábavu,“ uvádí Irena Konečná, senior marketingová manažerka společnosti Rudolf Jelínek.

„Když představil Oto Klempíř z agentury Safranada svůj námět ‚Teď letí hrušky‘, věděli jsme hned, že to je přesně ono. Baví nás hravost, moment překvapení a široká škála možností, jak s hlavní myšlenkou pracovat dál. Skvělý byl i celý realizační tým spotu – režisér David Sís, produkční agentura IS Produkce, všechno se výborně potkalo, byl to radostný let. Snad to bude bavit i naše zákazníky,“ dodává.

Voiceover následně zdůrazňuje, že ty nejlepší hrušky skutečně „letí“ přímo do vašich sklenic. Závěr spotu patří záběru na elegantní láhev Hruškovice Rudolf Jelínek Williams a scéně, kdy si agenti hlídající VIP cestující na palubě letadla společně připíjejí na zdraví.

Za scénářem kampaně stojí Oto Klempíř, který na svém LinkedIn uvedl, že k této práci přistoupil srdcem. Na začátku měl tři různé nápady, z nichž si agentura i klient jednomyslně vybrali právě „Teď letí hrušky“.

„Vtip, veselost, hravost a překvapení jsou základní atributy, které jsem do reklamy potřeboval dostat. Z výsledku jsem, jak se říká, ‚Happy!‘“ dodal.

Kampaň už běží v televizi ať už ve formě třicetisekundového spotu či sponzoringu na kanálech skupiny Prima, Nova Group i ČT. Kampaň je vidět i online, na webech Seznam.cz, na YouTube a sociálních sítích.

Nechybí ani v tisku, v obchodech a podporu má též v on-trade. Zejména pak na D1 se mohou cestující potkat s polepeným kamionem společnosti ESA

Vizitka kampaně
Klient: Rudolf Jelínek
Agentura: Safranada
Postprodukce: IS Produkce
Scénář: Oto Klempíř
Režie: David Sís
Marketing Director: Miroslav Motyčka
Senior Manager: Irena Konečná
Producent: Martin Gazda
Head of Postproduction: Eva Solanská

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen