Vycházet v kampani z technologií je snazší než hledat něco vznešenějšího, říká Andrej Ťukavkin z agentury LePub.
Andrej Ťukavkin, jeden z nejuznávanějších kreativních ředitelů na světě, hovořil na Foru Media o tom, jak inovace a technologie mohou reklamu skutečně přiblížit lidem. Odpověděl na otázku, proč by kreativci neměli podléhat každému novému trendu, a proč je důležité držet se strategické podstaty značky. Ťukavkin také přibližuje svůj pohled na talent a kreativní „pohlaví“ – zatímco někteří jsou přirozeně copywriteři nebo art directoři, existují podle něj i inženýři, kteří dokáží řešit úkoly s jedinečným kreativním přístupem. „Budete radši v místnosti s někým, kdo vám dává najevo, jak je chytrý, nebo s tím, kdo vás baví?“ ptá se Ťukavkin, čímž shrnuje svůj pohled na efektivní reklamu.
Více se dočtete v článku, který vyšel ve vydání MAM 46/2024 a je dostupný pouze pro předplatitele.