Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Uznávaný a oceňovaný Andrej Ťukavkin odhalil na Foru Media strategii, která mění pravidla reklamy

Vycházet v kampani z technologií je snazší než hledat něco vznešenějšího, říká Andrej Ťukavkin z agentury LePub.

Andrej Ťukavkin, jeden z nejuznávanějších kreativních ředitelů na světě, hovořil na Foru Media o tom, jak inovace a technologie mohou reklamu skutečně přiblížit lidem. Odpověděl na otázku, proč by kreativci neměli podléhat každému novému trendu, a proč je důležité držet se strategické podstaty značky. Ťukavkin také přibližuje svůj pohled na talent a kreativní „pohlaví“ – zatímco někteří jsou přirozeně copywriteři nebo art directoři, existují podle něj i inženýři, kteří dokáží řešit úkoly s jedinečným kreativním přístupem. „Budete radši v místnosti s někým, kdo vám dává najevo, jak je chytrý, nebo s tím, kdo vás baví?“ ptá se Ťukavkin, čímž shrnuje svůj pohled na efektivní reklamu.

Více se dočtete v článku, který vyšel ve vydání MAM 46/2024 a je dostupný pouze pro předplatitele.

Reklama
MMcite
Picture of Petr Žaloudek

Petr Žaloudek

Působil jako reportér ve sportovní redakci deníku Blesk, byl pověřen jejím vedením. V týdeníku Marketing & Media se zaměřuje především na média a tvorbu obsahu, mediální nákup, retail, sport a esport.
Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

LiDay 2024
Tomáš Houska, ČOV
bardy_peter

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)