Vánoce jsou časem radosti, lásky a rodinné blízkosti. Tesco ve své kampani zdůrazňuje, že kouzlo Vánoc spočívá právě v těchto chvílích.
„Naši vánoční kampaň Kouzelně štědré Vánoce jsme letos spustili 13. listopadu. Kreativní koncept nové televizní reklamy pro Tesco Group připravila agentura BBH London. Kampaň poběží napříč všemi kanály, včetně našich obchodů, kde máme letos nově k dispozici digitální obrazovky,“ vysvětluje Zuzana Grinčová, marketingová ředitelka Tesco ČR.
Kampaň je nasazena napříč různými platformami, včetně televizní reklamy, digitálních kanálů, sociálních médií, rádií a POS materiálů na prodejnách. Tesco věří, že s touto komplexní podporou pomůže zákazníkům cítit pravé kouzlo Vánoc v každém kroku jejich svátečních příprav.
„V rámci kampaně na sociálních sítích opět navážeme na úspěšnou spolupráci s hercem Bořkem Jourou, který tentokrát bude zákazníkům radit s výběrem vánočních dárků. Vedle něj se v kampani objeví i dalších deset influencerů jako Petr Leitgeb, Iveta Fabešová nebo Chilli Ta. Silnou digitální kampaň také podpoří naše úspěšná značka Tesco Finest, aktivity na sociálních sítích a aplikace Clubcard, která oslovuje již více než 1,1 milionu zákazníků,“ doplňuje Zuzana Grinčová.
Jednou z letošních novinek bude v prosinci digitální soutěž Kolo štěstí, která je určená uživatelům aplikace Clubcard. S ní zákazníci nejen získají šanci vyhrát skvělé ceny, ale zároveň objeví další výhody, které Clubcard nabízí, a mohou si tak sváteční období zpestřit.