Kampaň nadace Vodafone vytvořená s agenturou The Elephant Room cílí na ženy, které mohou potřebovat pomoc kvůli násilí, směřuje je na aplikaci Bright Sky.
Nadace Vodafone spustila novou kampaň na sociálních sítích s cílem zdůraznit zásadní roli rodiny a přátel při podpoře obětí domácího násilí. Cílí na ženy, které mohou potřebovat pomoc, a směřuje je aplikaci Bright Sky, jež nabízí informace, kontakty i praktické tipy.
Za kreativní částí stojí agentura The Elephant Room, která se ve své tvorbě zaměřuje na inkluzivní projekty se sociálním dopadem. V minulosti vytvářela kampaně třeba pro město Londýn, British Library, Arsenal, Adidas či Uber.
Mediální agenturou pro digitální marketing je Count to Ten.
Kampaň začala 25. listopadu na Mezinárodní den za odstranění násilí na ženách a končí 10. prosince na Den lidských práv. Poběží na sociálních sítích nejen v České republice, ale celkem ve 12 zemích, a to na platformách Facebook, Instagram, X, LinkedIn a případně na TikToku.
Kreativní zpracování zahrnuje upravené album fotografií z telefonu mladé ženy s obrázky momentů, kdy si s nejlepší kamarádkou vzájemně pomáhaly v průběhu let.
Během přehrávání fotografií se na obrazovce objeví znepokojující SMS zpráva právě od nejlepší kamarádky, která naznačuje, že možná právě teď potřebuje pomoc.
„Mnoho lidí neví, jak v takových situacích správně reagovat a někoho podpořit. Aplikace Bright Sky tady pomůže, je anonymní, nabízí rady, jak mohu pomoci, i širší kontext v podobě jednoduchých definic různých forem násilí. Tím pomáhá rozpoznat znaky násilí a podniknout smysluplné kroky k podpoře druhých,“ upřesňuje Zuzana Holá, ředitelka Nadace Vodafone.
Vizitka kampaně
Klient: Vodafone Czech Republic
Kreativní agentura: The Elephant Room
Mediální agentura: Count to Ten
Nasazení: 25. listopadu až 10. prosince 2024
Mediamix: Social