Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Kofolí prasátko je zpět. Letos vybízí k darování dobroty

Legendární vánoční reklama s divočákem, co má „velký zahnutý zuby nahoru“, se vrací. Kofola v letošní sváteční kampani představuje nejen svou limitovanou edici, která vznikla spoluprací se značkou Marlenka, ale i nové vánoční poselství.

Kofola se dlouhodobě snaží posilovat vztahy mezi lidmi. Letošní vánoční kampaní se rozhodla darovat dobrotu. „Jde o hravý dvojsmysl, kterým chceme říci, že přicházíme s originální vánoční novinkou, ale zároveň vyzýváme lidi ke vzájemné laskavosti,“ vysvětluje Nikola Thomson, brand manažerka Kofoly. Vánoční kampaní chce Kofola inspirovat k šíření dobra a realizaci drobných skutků od srdce, které nejsou o velkých gestech, ale o malých projevech lidské dobroty, jimiž můžeme potěšit druhé.

Stejně jako každý rok obohacuje tradiční příběh prasátka nový animovaný závěr. „Prasátko se už minulý rok zamilovalo. A protože Kofola byla a je o lásce, rozhodli jsme se příběh rozehrát dál. Letos se naše dvojice láskyplně rozdělí o dobrotu,“ dodává Thomson. V závěru spotu se tak představí letošní limitovaná vánoční edice – Kofola s příchutí Marlenky.

Reklama
ČEZ

Reklama běží od 4. listopadu na České televizi a TV Prima, na Slovensku je k vidění na stanicích RTVS a TA3. Kromě tradičního TV spotu, na kterém se podílela reklamní agentura Wiktor Leo Burnett, plánuje Kofola do mediamixu zakomponovat i kratší formáty sponzorských vzkazů. Doprovázet ji bude digitální kampaň na Youtube a sociálních sítích podpořená také tematickým a influencerským obsahem.

Kampaňové aktivity doplní Kofola i letos spotřebitelskou soutěží. „Lidé opět mohou sbírat kódy pod víčky, které potom zaregistrují na webových stránkách a zařadí se tím do slosování o voucher na zážitkový pobyt Amazing Places v hodnotě sto tisíc korun na celý rok. Připravenou máme ale i řadu dalších cen,“ dodává k soutěži Thomson.

Vizitka kampaně
Klient: Kofola
Reklamní agentura: Wiktor Leo Burnett
Zadavatelé: Ľubica Mieresová, Nikola Thomson
Account Manager: Laura Chnapková
Strategy Director: Dominika Múdra
Creative Director: Kristína Pavlendová
Copywriter: Ivana Viteková, Lukáš Baláž
Art Director: Martina Mihálová, Gabriel Jakubkovič, Jaroslav Varchola

Reklama
Know
Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)