Jak na úspěšné kampaně ukázali Eduard Piňos z Accolade, Luboš Jahoda z VCCP a Daniel Časar z Kooperativy.
Na Effie Stage zazněly inspirativní příběhy o tom, jak jít proti proudu a uspět. Daniel Časar z Kooperativy představil odvážnou kampaň „Zrcadlení“, která navzdory slabším testům přinesla 23procentní nárůst návrhů smluv. „Aby komunikace fungovala, musí být odvážná,“ zdůraznil. Luboš Jahoda z VCCP popsal, jak konzistence a silná strategie pomohly Albertu vybudovat o 30 procent silnější značku. „Konzistence může být sexy, když dává smysl zákazníkům,“ uvedl. Eduard Piňos z Accolade pak ukázal, jak Sprite v Malajsii oslovil gamery díky autentické zábavě a odvaze klienta. „Lidé se chtějí prostě bavit, nemusíme vymýšlet velký ‚purpose‘, který je jim ukradený,“ uzavřel.
Více se dočtete v článku, který vyšel ve vydání MAM 46/2024 a je dostupný pouze pro předplatitele.