Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Jak odvážné nápady mění marketingové kampaně ve zlato

Jak na úspěšné kampaně ukázali Eduard Piňos z Accolade, Luboš Jahoda z VCCP a Daniel Časar z Kooperativy.

Na Effie Stage zazněly inspirativní příběhy o tom, jak jít proti proudu a uspět. Daniel Časar z Kooperativy představil odvážnou kampaň „Zrcadlení“, která navzdory slabším testům přinesla 23procentní nárůst návrhů smluv. „Aby komunikace fungovala, musí být odvážná,“ zdůraznil. Luboš Jahoda z VCCP popsal, jak konzistence a silná strategie pomohly Albertu vybudovat o 30 procent silnější značku. „Konzistence může být sexy, když dává smysl zákazníkům,“ uvedl. Eduard Piňos z Accolade pak ukázal, jak Sprite v Malajsii oslovil gamery díky autentické zábavě a odvaze klienta. „Lidé se chtějí prostě bavit, nemusíme vymýšlet velký ‚purpose‘, který je jim ukradený,“ uzavřel.

Více se dočtete v článku, který vyšel ve vydání MAM 46/2024 a je dostupný pouze pro předplatitele.

Reklama
Know
Reklama
ČEZ
Reklama
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)