Co dělá kampaň efektivní a úspěšnou nejen v soutěžích na konferenci Forum Media, ukázala Effie Stage: Market Intelligence.
Na letošním Forum Media se odborníci podělili o praktické tipy a inspiraci, jak vytvořit kampaň, která opravdu funguje. Věra Šídlová z Kantaru zdůraznila význam viditelnosti a dlouhodobého dopadu kampaní, zatímco Hana Huntová ze SIMARu upozornila na nutnost práce s kvalitními daty: „To je jako chlubit se rostoucími prodeji zmrzliny bez zmínky, že to bylo během léta.“
David Červený ze Zaraguzy sdílel tipy, jak zaujmout porotu jasnou a esteticky propracovanou přihláškou, a zástupci ADC, Miky Karas a Roman Biath, připomněli sílu kreativity jako klíče k lepším výsledkům. A jak zdůraznil Jakub Hodboď z Ogilvy, česká Effie je na výborné úrovni: „Je jen na nás, jakou stopu budeme chtít za sebou zanechat.“ A co je potřeba ke skutečnému úspěchu? Spojit data, kreativitu a efektivní plánování.
Více se dočtete v článku, který vyšel ve vydání MAM 46/2024 a je dostupný pouze pro předplatitele.