Forum Media nabídlo recepty na efektivní a úspěšné kampaně

Co dělá kampaň efektivní a úspěšnou nejen v soutěžích na konferenci Forum Media, ukázala Effie Stage: Market Intelligence.

Na letošním Forum Media se odborníci podělili o praktické tipy a inspiraci, jak vytvořit kampaň, která opravdu funguje. Věra Šídlová z Kantaru zdůraznila význam viditelnosti a dlouhodobého dopadu kampaní, zatímco Hana Huntová ze SIMARu upozornila na nutnost práce s kvalitními daty: „To je jako chlubit se rostoucími prodeji zmrzliny bez zmínky, že to bylo během léta.“

David Červený ze Zaraguzy sdílel tipy, jak zaujmout porotu jasnou a esteticky propracovanou přihláškou, a zástupci ADC, Miky Karas a Roman Biath, připomněli sílu kreativity jako klíče k lepším výsledkům. A jak zdůraznil Jakub Hodboď z Ogilvy, česká Effie je na výborné úrovni: „Je jen na nás, jakou stopu budeme chtít za sebou zanechat.“ A co je potřeba ke skutečnému úspěchu? Spojit data, kreativitu a efektivní plánování.

Více se dočtete v článku, který vyšel ve vydání MAM 46/2024 a je dostupný pouze pro předplatitele.

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

tesco_hlavni
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
tesco_hlavni
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen