Gamingová agentura DDB FTW otevřela svůj vlastní Minecraft server. Návštěvníci v něm mohou zažít koncepty kampaní, jako jsou Fofrtaška nebo uvedení Arcane v Česku.
Česká kreativní agentura DDB FTW, která se specializuje na gaming a esport, otevírá svůj vlastní Minecraft server. Připojit se na něj může kdokoli, kdo má zájem nahlédnout do světa oceňovaných kampaní od agentury.
Mezi nejslavnějšími kampaněmi z kostiček Minecraftu je k vidění například Fofrtaška pro Kaufland, která má bronzovou trofej z Cannes Lions nebo Grand Prix z letošních ADC Awards.
Další atrakcí na serveru je věž ze seriálu Arcane, která připomíná spuštění kampaně, již DDB FTW připravila pro první sezonu úspěšného seriálu Netflixu, inspirovaného herním světem League of Legends.
Server rovněž zahrnuje stavbu věnovanou kampani Gamer eye test, kde agentura ve spolupráci s GrandOptical vytvořila oční test pro hráče.
Projekt podle agentury demonstruje, že DDB FTW nejen rozumí světu gamingu, ale dokáže do něj kreativně zapojit i značky a koncepty, které by jinak k hráčské komunitě nemusely mít blízko.
Instrukce, jak se připojit na Minecraft server jsou na oficiálním Instagramu agentury DDB FTW.