Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Accolade Funds: nový umbrella brand přináší v aktuální kampani svěží pohled na investice

Skupina Accolade spustila kampaň, v níž představuje značku Accolade Funds. Nový umbrella brand provází claim „Expanding horizons“ odkazující jak na příležitosti pro stabilní a udržitelný růst, tak na inovativní perspektivu pohledu na investice. Ta se odráží i ve vizuálním stylu kampaně, který vyniká svou barevností i moderním přístupem.

S uvedením Accolade Funds přichází také nový web Accoladefunds.eu. Kromě seznámení s investiční filosofií, popisu výhod investování do průmyslových nemovitostí z fondového portfolia Accolade či klíčových čísel poskytuje i praktické informace o investičním procesu.

„Brand Accolade Funds je výsledkem naší snahy přiblížit investování do průmyslových nemovitostí širšímu publiku. V marketingu jsme vsadili na výraznou, odvážnou komunikaci, která boří stereotypy spojené s tradičními představami o našem odvětví. Chceme ukázat, že investice se spolehlivým a zkušeným partnerem mohou být nejen bezpečné a dlouhodobě výnosné, ale i snadno pochopitelné a pohodlně proveditelné,“ uvedl Eduard Piňos, CMO Accolade.

Reklama
ČEZ

Nositeli hlavních sdělení kampaně a zároveň jejím nejvýraznějším prvkem se staly stylizované postavy „fundovaných“ investorů, které symbolizují jednotlivé přednosti investování s Accolade Funds – stabilitu, diverzifikaci portfolia a dlouhodobý růst. Klíčové vizuály spojuje také distinktivní modrá barva typická pro dosavadní komunikaci celé skupiny Accolade.

„Na tuzemském trhu nemovitostních fondů začalo v poslední době aktivně komunikovat hned několik subjektů. Proto je víc než kdy dříve důležité pracovat na budování povědomí o naší značce a posilovat její dlouhodobou znalost. Aktuální kampaň je tak pouze prvním v řadě kroků, jimiž chceme pro brand Accolade Funds nadále získávat pozornost,” popisuje Eduard Piňos.

Kreativní koncept kampaně navrhla a produkčně zastřešila agentura Visualio, jež stojí i za tvorbou webu Accoladefunds.eu. Autorem fotografií je oceňovaný Tomáš Vrána, který na sebe v minulosti upoutal pozornost například spoluprací s hudebním projektem Kapitán Demo Jiřího Buriana. Nákup médií zajišťuje agentura Marketup, přičemž hlavní důraz je kladen na online formáty a sociální sítě, využitý ale bude i prostor v prémiových tištěných titulech a OOH. Kampaň poběží během celého listopadu a na začátku prosince v Česku a na Slovensku.

„Naší vizí je ukázat, že investování do průmyslových nemovitostí může být kreativní a zábavné, aniž by ztratilo na své serióznosti. Accolade Funds bude těžit z naší tržní expertízy, odlišnosti našeho produktu od konkurence a osloví i mladší generaci investorů. Ta se stále více zajímá o zhodnocení svých prostředků a čím dál naléhavěji si uvědomuje, že k zajištění penze pro ni nebude stačit pouhé spoření, ale bude nezbytné zaměřit se i na investování,“ uzavřel Tomáš Hanáček, „head of business development“, Accolade.

Vizitka kampaně
Značka: Accolade
Kreativa a produkce: Visualio
Tvorba webu: Visualio
Fotografie: Tomáš Vrána
Nákup médií: Marketup
Mediamix: online, social, tisk, OOH
Nasazení: listopad až začátek prosince 2024

Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

LiDay 2024
Tomáš Houska, ČOV
bardy_peter

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)