Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Unicorn spustil kampaň Red Monster Challenge na podporu vzdělávání

Technologická společnost Unicorn spustila kampaň Red Monster Challenge na podporu vzdělávání. První část probíhá prostřednictvím QR kódů na reklamních nosičích v pražské MHD, LED obrazovkách v obchodním centru Černý most, na sociálních sítích a s influencery.

„Hlavním smyslem kampaně je podpora vzdělávání, a to v každém věku. Je jedno, jestli jste žákem základní školy, studujete na vysoké, nebo už máte dlouho po škole a chcete si jen otestovat své znalosti,“ komentuje princip Challenge tvůrce myšlenky Vladimír Kovář, zakladatel společnosti Unicorn. Aplikace je dostupná bez nutnosti instalace a nabízí přes 200 témat a 10 tisíc střídajících se otázek čerpajících z učiva základních i středních škol.

Vzdělávání formou pro 21. století

Reklama
Know

Challenge podporuje chuť do vzdělávání a zároveň dělá osvětu již existujícím Kurzům Red Monster. Ty nejsou jen pro zábavu – jde o nástroj, který dětem pomáhá rozvíjet jejich schopnosti a znalosti v souladu s moderními vzdělávacími standardy. Kurzy z platformy Red Monster jsou navrženy tak, aby odpovídaly požadavkům Ministerstva školství a byly kompatibilní s českými vzdělávacími programy. Využívají je studenti základních i středních škol a rovněž jsou interaktivním pomocníkem studentů Unicorn University. Unicorn s Red Monster Challenge opět ukazuje, že technologie mohou být užitečné nejen k zábavě, ale i k rozvoji vědomostí a dovedností.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)