Technologická společnost Unicorn spustila kampaň Red Monster Challenge na podporu vzdělávání. První část probíhá prostřednictvím QR kódů na reklamních nosičích v pražské MHD, LED obrazovkách v obchodním centru Černý most, na sociálních sítích a s influencery.
„Hlavním smyslem kampaně je podpora vzdělávání, a to v každém věku. Je jedno, jestli jste žákem základní školy, studujete na vysoké, nebo už máte dlouho po škole a chcete si jen otestovat své znalosti,“ komentuje princip Challenge tvůrce myšlenky Vladimír Kovář, zakladatel společnosti Unicorn. Aplikace je dostupná bez nutnosti instalace a nabízí přes 200 témat a 10 tisíc střídajících se otázek čerpajících z učiva základních i středních škol.
Vzdělávání formou pro 21. století
Challenge podporuje chuť do vzdělávání a zároveň dělá osvětu již existujícím Kurzům Red Monster. Ty nejsou jen pro zábavu – jde o nástroj, který dětem pomáhá rozvíjet jejich schopnosti a znalosti v souladu s moderními vzdělávacími standardy. Kurzy z platformy Red Monster jsou navrženy tak, aby odpovídaly požadavkům Ministerstva školství a byly kompatibilní s českými vzdělávacími programy. Využívají je studenti základních i středních škol a rovněž jsou interaktivním pomocníkem studentů Unicorn University. Unicorn s Red Monster Challenge opět ukazuje, že technologie mohou být užitečné nejen k zábavě, ale i k rozvoji vědomostí a dovedností.