Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Zalando přichází v podzimní kampani s novou vizuální identitou

Zalando představuje nový positioning s kampaní „Co si mám vzít na sebe?“. Nová vizuální identita s intenzivnější oranžovou, moderním logem a speciálním písmem má zajistit jednotný a atraktivní zážitek napříč všemi kanály.

Společnost Zalando představila novou strategii positioningu a aktualizovanou identitu značky prostřednictvím kampaně „Co si mám vzít na sebe?“ pro období podzim-zima 2024. Strategie je významným krokem k realizaci vize společnosti Zalando vytvořit přední celoevropský ekosystém e-commerce obchodu s módou a životním stylem. Znamená také základ pro budoucí kampaně.

Nový positioning společnosti Zalando se zaměřuje na posílení sebedůvěry zákazníků při vyjadřování vlastního stylu. Tento směr poskytuje jednotný rámec pro vytvoření poutavého a inspirativního zážitku z nakupování. Nová strategie vznikla na základě rozsáhlého průzkumu, který poukázal na nejdůležitější otázky pro zákazníky Zalando: vysokou kvalitu oblečení a značek, pocit komunity, sledování trendů a přístup k inspirativnímu obsahu. V reakci na tato očekávání se společnost zavázala vytvářet vzrušující, přátelské a expresivní zážitky, které oslavují rozmanitost zákazníků platformy v Evropě.

Svěží vizuální identita, představená v kampani pro následující sezonu, zahrnuje intenzivnější oranžovou paletu barev, moderní logotyp, dynamické animace značky a speciálně navržené písmo Zalando, vytvořené pro lepší čitelnost a přístupnost. Nové vizuální prvky budou v následujících měsících postupně zaváděny napříč kanály.

Reklama
ČEZ

„Změny, které představujeme, přesahují pouhou vizuální aktualizaci. Vycházíme ze silné hodnoty a uznání, které si značka Zalando v průběhu let vybudovala, a vyvíjíme ji tak, aby měla silnější vliv v životě našich zákazníků,“ říká Anne Pascual, senior viceprezidentka pro design, marketing a obsah ve společnosti Zalando, a dodává: „Tato evoluce se zaměřuje na stylovou jistotu a nové definování způsobu, jakým se naši zákazníci spojují s módou a životním stylem. Jsme velmi rádi, že můžeme tuto evoluci představit v naší nové kampani, která je prvním krokem k prezentaci nového positioningu a osvěžené identity naší značky.“

Kampaň „Co si mám vzít na sebe?“ řeší univerzální každodenní dilema, které se týká všech lidí bez ohledu na jejich věk, místo, pohlaví nebo původ – výběr oblečení. Účinkují v ní herec Willem Dafoe, modelka a herečka Brigitte Nielsen, model a herec Luka Sabbat a internetová tvůrkyně a modelka Sabrina Bahsoon, známá jako #TubeGirl. Výběr herců zdůrazňuje inkluzivitu a rozmanité potřeby zákazníků. Touto kampaní chce Zalando ukázat, jak zjednodušuje rozhodování o módě a inspiruje lidi k nalezení stylu a sebevědomí tím, že nabízí široký sortiment, inspirativní obsah a vynikající zážitek z nakupování. Kampaň představuje širokou škálu kvalitního sortimentu a poskytuje inspiraci šitou na míru každému módnímu rozhodnutí.

Kampaň probíhá od 8. září na internetu, na sociálních sítích a digitálních out-of-home místech.

Reklama
Know
Reklama
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)