Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Staropramen spouští kampaň s Orlandem Bloomem v novém formátu od Primy

Pivovary Staropramen ze skupiny Molson Coors jako první využijí nový formát vertikálních injektáží skupiny Prima. Novou kampaň s Orlandem Bloomem představí na obrazovkách 3. září. Kreativu zajistila agentura Fuse a nákup médií OMD, obě patří do Omnicom Media Group.

Pro nový reklamní formát využije Staropramen svého hollywoodského ambasadora. „V nové kampani s Orlandem Bloomem navazujeme na globální komunikaci, tón však zůstává stejný, jak ho známe z lokálních reklam. Nechybí jemná ironie, nadsázka ani humor. Děláme věci po svém a jsme na to hrdí. Stejně jako na naše pivo. Originální vertikální injektáže vnímáme jako alternativu k tradičnějším typům reklamy. Od kreativnějšího ztvárnění a nasazení mimo klasické komerční bloky si slibujeme především získání vyšší pozornosti cílového publika,“ říká Zuzana Žabecká, brand manažerka značky Staropramen ze společnosti Pivovary Staropramen.

V exkluzivních vertikálních injektážích skupiny Prima se Staropramen objeví jako vůbec první značka na českém trhu. „Tento formát umožňuje využít až 20 procent obrazovky, čímž lze dosáhnout vyšší vizibility oproti standardním injektážím. Výhodou je komunikace sdělení v průběhu reálného vysílání afinitních pořadů. Máme radost, že jsme s klientem první značkou nejen na pivním trhu, která cílovou skupinu zasáhne tímto netradičním způsobem. Už teď se těšíme na ohlasy publika,“ uvádí Marek Ertl, „senior media planner“ OMD.

Reklama

Vertikální injektáže Staropramenu s Orlandem Bloomem budou na obrazovkách skupiny Prima k vidění v několika pořadech. „Injektáže se slavným hercem si budou moct všimnout diváci oblíbených show Inkognito, 7 pádů Honzy Dědka nebo Show Jana Krause. Našim klientům nabízíme stále nové možnosti komerční prezentace a jsme přesvědčeni, že Staropramen nezůstane ve využití tohoto exkluzivního formátu sám,“ dodává Petr Tichý, specialista kreativního obchodu společnosti Media Club, která mimo jiné obchoduje reklamní prostor pro skupinu Prima.

Nová kampaň značky Staropramen bude formou vertikálních injektáží k vidění na kanálech skupiny Prima od 3. září do 31. října 2024. 

Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)