Odvaha se nedá předepsat, můžete ji ale popostrčit správným směrem, říká kreativní otec kampaní Hornbachu Guido Heffels, který vystoupí na Foru Media 7. listopadu v O2 universu.
Už v roce 1999 spoluzaložil Guido Heffels legendární berlínskou agenturu Heimat, která má dnes pod značkou HeimatTBWA pobočku i v Düsseldorfu. Ač už agenturu vede nová generace v čele s Maikem Richterem, Heffels jako jediný ze spoluzakladatelů zůstává a jako kreativní ředitel vede tvorbu kampaní pro Hornbach. Ten se právě díky výrazné a kreativní komunikaci stal na leckterých trzích značkou, na kterou si lidé vzpomenou jako první při hledání produktů pro zahrady nebo DIY.
„Nenapadá mě žádné jiné partnerství, které by bylo tak otevřené a kde bychom si byli s klientem tak blízcí. To je polovina úspěchu,“ říká Guido Heffels v rozhovoru pro aktuální vydání Marketing & Media. Jak vzpomíná na výrazné kampaně řetězce včetně té, kde se zahradník líhne z kokonu na stromě? Jak se mu daří přicházet s novými nápady a jak buduje kreativní kulturu? Více si přečtěte v kompletním znění zde.
Chcete vidět Guida Heffelse naživo v Praze? Přijďte si ho poslechnout na konferenci Forum Media, která se koná 7. listopadu v prostorách O2 universum v Praze. Ještě do konce srpna máte možnost koupit si zvýhodněné „early bird“ vstupenky.