Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Guido Heffels: svět reklamy se nemůže brát tak vážně

Odvaha se nedá předepsat, můžete ji ale popostrčit správným směrem, říká kreativní otec kampaní Hornbachu Guido Heffels, který vystoupí na Foru Media 7. listopadu v O2 universu.

Už v roce 1999 spoluzaložil Guido Heffels legendární berlínskou agenturu Heimat, která má dnes pod značkou HeimatTBWA pobočku i v Düsseldorfu. Ač už agenturu vede nová generace v čele s Maikem Richterem, Heffels jako jediný ze spoluzakladatelů zůstává a jako kreativní ředitel vede tvorbu kampaní pro Hornbach. Ten se právě díky výrazné a kreativní komunikaci stal na leckterých trzích značkou, na kterou si lidé vzpomenou jako první při hledání produktů pro zahrady nebo DIY.

„Nenapadá mě žádné jiné partnerství, které by bylo tak otevřené a kde bychom si byli s klientem tak blízcí. To je polovina úspěchu,“ říká Guido Heffels v rozhovoru pro aktuální vydání Marketing & Media. Jak vzpomíná na výrazné kampaně řetězce včetně té, kde se zahradník líhne z kokonu na stromě? Jak se mu daří přicházet s novými nápady a jak buduje kreativní kulturu? Více si přečtěte v kompletním znění zde.

Reklama
ČEZ

Chcete vidět Guida Heffelse naživo v Praze? Přijďte si ho poslechnout na konferenci Forum Media, která se koná 7. listopadu v prostorách O2 universum v Praze. Ještě do konce srpna máte možnost koupit si zvýhodněné „early bird“ vstupenky.

Reklama
Know
Reklama
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)