Reklama
Megaboard

Stejní, ale jiní! Český paralympijský tým odstartoval kampaň k Paříži  

Nová kampaň Českého paralympijského týmu „Stejní, ale jiní“, si klade za cíl zvýšit zájem o paralympijské hnutí a upozornit na překážky, kterým čelí handicapovaní sportovci na cestě za svými sny.

Kampaň, která byla spuštěna začátkem července připravila ve spolupráci s Českým paralympijským výborem (ČPV) kreativní agentura VML. „Chtěli jsme poukázat na to, co parasport a běžný sport spojuje, ale zároveň s nadsázkou a černým humorem upozornit na rozdíly,“ vysvětluje Tereza Eliášová, ředitelka marketingu a médií ČPV. 

Součástí kampaně je speciální paralympijská tramvaj, která ulice Prahy brázdí už od jara. K té se nyní přidaly vizuály v ulicích, médiích či na sociálních sítích. Ve veřejném prostoru se tak objeví třeba vzkaz handicapovaného cyklisty Patrika Jahody, jenž svůj handbike pohání rukama: „Stejná přilba, stejný okruh, stejná dřina. Jediný rozdíl je, že mě po šlapání nebolí nohy.“ 

Sám závodník je z kampaně nadšený. „Obrovsky se mi líbí! Staví nás na stejnou úroveň, jako sportovce bez handicapu, přesně tak to má být. Slogan Stejní, ale jiní krásně ukazuje, že opravdu nezáleží na tom, jestli sportujete s handicapem nebo bez něj. Jde o radost ze sportu a úsilí, které do toho dáváme, to je stejné pro každého,“ má jasno Jahoda.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

KFC Bukurešť
Klára Poliakov, Lasvit
Štěpán Zub (Mixit) s Adamem Ondrou a Jiřím Procházkou

MAM Téma čísla

2025
Téma Ročenky 2024
letaky
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále