Reklama
Megaboard

„Negriluj se, nejsi Whopper,“ zní motto letní kampaně Burger Kingu

Burger King proměnil OOH plochy na UV měřiče, aby upozornil na nebezpečí slunečního záření při grilování. Na vybraných pobočkách pak nabízí zdarma krém s SPF.

Řetězec Burger King spouští letní kampaň a zaměřuje se v ní na svou královskou disciplínu – grilování. „Na grilování jsme v Burger Kingu odborníci, protože nejen náš legendární Whopper připravujeme na opravdovém ohni už 70 let. Rozhodli jsme se proto využít jedné z předností našich burgerů a jejím prostřednictvím odlehčeně upozornit na to, že ‚grilovat se‘ venku na slunci už taková sranda není,“ vysvětluje Filip Vostrý, marketingový manažer řetězce Burger King pro Českou republiku.

V interaktivní kampani „Negriluj se, nejsi Whopper“, kterou pro značku vytvořila agentura Zaraguza, vyzývá Burger King své zákazníky, aby si při zvýšeném riziku raději zašli na svůj oblíbený burger a ukryli se před přímým slunečním žárem v prostorách jeho restaurace.

Od poloviny července proto mohou lidé v pražských ulicích potkat OOH plochy obstarané mediální agenturou Wavemaker, které informují o aktuální výši UV faktoru. Za online využití dat z aplikací pro předpověď počasí se obsah plochy dynamicky mění v průběhu dne podle aktuálního vývoje. Kolemjdoucí např. upozorní hláška „Whopper ten žár vydrží, tvoje kůže ne“, která značí vysoké UV, nebo naopak uklidní ve znění „Slunce negriluje, vezmi Whopper ven“ při tom nízkém. Obsahově dokážou plochy zareagovat až na 12 různých úrovní UV záření.

Spolu s tím se ve vybraných restauracích objeví dávkovače s opalovacím krémem. Ten mohou lidé kdykoliv během dne zdarma použít a před UV zářením se ochránit. Své zákazníky chce Burger King oslovit také na sociálních sítích. I zde bude řetězec ve svých příspěvcích reagovat na UV záření, a poučí tím sledující o jeho aktuálním nebezpečí.

V neposlední řadě na ochranu před grilováním se na slunci poukážou dva ambasadoři Burger Kingu – Vítek Zach a Jakub Kotek – kteří na svých kanálech formou reels a sérií stories vtipně a s nadsázkou kampaň odkomunikují. 

Pro návštěvníky pražských restaurací připravil Burger King pozvání na zmrzlinu zdarma. Pro její získání stačí, aby si kdokoli při hodnotě UV záření 6 a vyšším vyfotil selfie u jedné z měnících se OOH ploch. Fotku poté dotyčný ukáže obsluze libovolné pražské restaurace Burger King a sladká osvěžující odměna na účet řetězce bude jeho.

Kampaň současně podpoří anketa portálu Refresher. V ní se budou moderátoři v ulicích rozpálené Prahy lidí ptát, zda si uvědomují, že i mimo pláž je třeba dodržovat pravidla ochrany před silným sluncem. Na reakce respondentů moderátor naváže doporučením, aby se šli zchladit do Burger Kingu.

S letní kampaní se bude veřejnost setkávat až do 15. srpna. Komunikaci kampaně na oborová média zajišťuje agentura Ogilvy.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

ROI
Jan Nízky, A+Manual
KFC Bukurešť

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále