Také prodejce outdoorového vybavení spustil CGI kampaň. Videem od Kuk produkce zve na výstaviště PVE v Praze – Letňanech.
Prodejce outdoorového vybavení 4camping také vstoupil novou kampaní do světa CGI produkce. Na sítě vypustil video od Kuk produkce, které propaguje Výstavu stanů na výstavišti PVE v Praze – Letňanech. K vidění je na Instagramu a Facebooku, kde mělo v pondělí přes 106 tisíc zhlédnutí.
Děj je jednoduchý. Na Václavském náměstí člověk vyhodí do vzduchu kuličku, která při dopadu na zem překvapivě „exploduje“ do plně rozloženého stanu. Na plachtě stanu se objevuje výrazná reklama zvoucí diváky na probíhající Výstavu stanů.
„Chtěli jsme vytvořit něco, co lidi překvapí a zároveň efektivně předá naše sdělení,“ říká marketingový ředitel 4campingu Zbyšek Pochylý a dodává: „CGI nám umožnilo realizovat koncept, který by byl v reálném světě obtížně proveditelný.“
S takzvanou „fake OOH“ se v poslední době v Česku nešetří. Jen v poslední době se s vlastní tvorbou pochlubila česká Ikea, Česká obec sokolská, drogerie Rossmann, Fortuna, nebo s celou sérií Zásilkovna, která ještě stihla rozvířit vody neoznačeným videem. Úspěšnou sérii videí měla i Škoda Auto k mistrovství světa v hokeji. A během Mezinárodního filmového festivalu Karlovy Vary CGI kampaně spustilo několik značek, včetně operátora Vodafone.
„Trend v CGI videoreklamách ukazuje, že i tradiční odvětví mohou inovativně využívat moderní technologie k oslovení svého publika. Je to příklad toho, jak mohou značky v dnešní přesycené mediální krajině vyniknout a efektivně komunikovat své poselství,“ myslí si Pochylý.