Reklama
Megaboard

Agentura Mustard roztančila postavičky Lego Friends

Pražská agentura Mustard připravuje pro značku Lego komunikaci včetně 360° kampaní. Tu právě probíhající obohatili ve spolupráci se studiem Yord o AR řešení ve výlohách obchodních center.

Návštěvníci si mohli zatancovat se svým avatarem ze světa Lego Friends. Jejich reálné pohyby byly snímány a napodobeny, takže docházelo k synchronizovanému tanci.

„Společnost Lego je pro nás značka plná inspirace a hravosti. Proto jsme rádi, že jsme do kampaně mohli poprvé přinést interaktivní prvky,“ řekl „senior account manager“ Miroslav Patočka ze společnosti Mustard.

„Account director“ Karel Polzer ke spolupráci dodává: „Společnost Lego je klient, který má o nové technologie velký zájem a dává nám tak možnost posunovat v kampaních možnosti interakce s fanoušky značky.“

AR řešení bylo instalováno v šesti obchodech v České Republice, na Slovensku, v Maďarsku a v Rumunsku. Během měsíčního průběhu kampaně došlo k více než 11 tisícům interakcí.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-03

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Patawa, MV ČR
David Klimeš, NFNZ
Domi Alagia, DVTV

MAM Téma čísla

Otvírák na web - Vašek
gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále