Pražská agentura Mustard připravuje pro značku Lego komunikaci včetně 360° kampaní. Tu právě probíhající obohatili ve spolupráci se studiem Yord o AR řešení ve výlohách obchodních center.
Návštěvníci si mohli zatancovat se svým avatarem ze světa Lego Friends. Jejich reálné pohyby byly snímány a napodobeny, takže docházelo k synchronizovanému tanci.
„Společnost Lego je pro nás značka plná inspirace a hravosti. Proto jsme rádi, že jsme do kampaně mohli poprvé přinést interaktivní prvky,“ řekl „senior account manager“ Miroslav Patočka ze společnosti Mustard.
„Account director“ Karel Polzer ke spolupráci dodává: „Společnost Lego je klient, který má o nové technologie velký zájem a dává nám tak možnost posunovat v kampaních možnosti interakce s fanoušky značky.“
AR řešení bylo instalováno v šesti obchodech v České Republice, na Slovensku, v Maďarsku a v Rumunsku. Během měsíčního průběhu kampaně došlo k více než 11 tisícům interakcí.