Reklama
Megaboard

Brand nemusíte vidět, stačí ho cítit, jak ukázal nizozemský McDonald’s

McDonald’s Nederland vystavil v nové kampani od TBWA Worldwide neobrandované billboardy, které voní jako celosvětové známé a oblíbené hranolky zmíněného fastfoodového řetězce.

Ukázkový případ, kdy se vůně stala reklamou. Vůně ikonických hranolek z McDonald’s se linula z neoznačených billboardů, které instalovaly McDonald’s Nederland a agentura TBWA Worldwide.

„Všichni jsme to zažili: jedete výtahem, metrem nebo jste v konferenční místnosti a najednou ucítíte tu známou vůni. Nevidíte to, ale víte to: McDonald’s. Vůně, kterou poznáte stejně jako jejich logo nebo znělku. Proto společnost McDonald’s Nederland podrobila svou ikonickou vůni zkoušce a ve své nejnovější kampani nepoužila nic jiného,“ píše se v popisku zveřejněného videa.

Kampaň je důkazem toho, že branding není vždy nutný, nebo lépe řečeno, že OOH reklama může skvěle fungovat i bez brandingu. Pokud jste si vybavili vůni McDonald’s i na dálku po zhlédnutí videa a dostali jste na něj chuť, omlouváme se. Nebo ne? Dobrou chuť.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-03

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Patawa, MV ČR
David Klimeš, NFNZ
Domi Alagia, DVTV

MAM Téma čísla

Otvírák na web - Vašek
gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále