Zoot ve své kampani Superhrdinky všedních dnů věnoval ženám celý měsíc březen. Tváří kampaně se staly samotné zaměstnankyně firmy.
Jako superhrdinky vidí společnost právě i členky svého týmu, a proto se staly hlavními tvářemi celé kampaně. Jejich obsazení dodává kampani autentičnost. Slouží také k poukázání na to, že ženy, které si zaslouží obdiv a pozornost, máme každý den kolem sebe.
„Největší důvod k oslavám žen má vlastně muž, protože právě ten je nejvděčnější, že má ženy ve svém životě. My mezi naše ženy počítáme i zákaznice, a právě jim chceme poděkovat za to, že je máme,“ prozradil ke kampani CMO Jaroslav Kaucký.
Celý měsíc březen v online kampaních a na sociálních sítích budou k vidění reálné ženy v roli modelek, které představují nejaktuálnější trendy pro jarní sezónu (kalhotové kostýmy a denim). Kampaň doprovázejí atraktivní slevové akce a nabídky nejen na oblečení, ale i na bytové doplňky, kosmetiku a výživové doplňky. V každé objednávce navíc každou zákaznici čeká malé překvapení.
Mužští členové Zootího týmu budou na některých vizuálech k viděni také. A právě od nich pramení nápad na překvapení, na které se zákaznice mohou ve svých objednávkách těšit.
![](https://mam.cz/wp-content/uploads/2024/03/Vizual_zeny-min-1200x800.jpg)
![](https://mam.cz/wp-content/uploads/2024/03/skupina_muzi-8-min-1200x800.jpg)
Kreativu ke kampani vytvořil interní marketingový tým pod taktovkou jedné z tváří kampaně – Brand managerky Kataríny Gelačákové. O produkci vizuálu a videospotů se postaralo interní Creators Studio. Studio slouží nejen pro interní účely, ale poskytuje své služby i pro externí klienty, a to jak v oblasti produktové fotografie, tak kampaňových fotek, videa a produkce.
- Kreativní koncept: ZOOT
- Brand Manager: Katarína Gelačáková
- Produkce: Creators Studio
- Mediamix: online, sociální média, influenceři