Agentura DDB Prague vytvořila pro klienta GrandOptical sérii vizualizací, které znázorňují každodenní situace a dobrý zrak v nich hraje klíčovou roli.
„Většina očních problémů se vyvíjí postupně a bezbolestně. Proto náš klient, společnost GrandOptical Česká republika, vyzývá k pravidelným očním prohlídkám.“ píše ve svém příspěvku na sociální síti LinkedIn agentura DDB Prague.
![](https://gama.mam.cz/wp-content/uploads/2024/03/1709746686874-857x1200.jpeg)
![](https://gama.mam.cz/wp-content/uploads/2024/03/1709746688213-857x1200.jpeg)
![](https://gama.mam.cz/wp-content/uploads/2024/03/1709746689059-857x1200.jpeg)
![](https://gama.mam.cz/wp-content/uploads/2024/03/1709746690752-857x1200.jpeg)
![](https://gama.mam.cz/wp-content/uploads/2024/03/1709746693237-857x1200.jpeg)
![](https://gama.mam.cz/wp-content/uploads/2024/03/1709746693555-857x1200.jpeg)
„Titulky jsou postaveny na českých idiomech a využívají jejich kontrastních významů k vytvoření ‚aha momentu‘, kdy si lidé uvědomí, že špatně vidí, až když je pozdě. Sledujte nás, protože tyto klíčové vizuály budou soutěžit v letošním ročníku ADC Awards, v kategoriích Copywriting: short a Advertising: print.“ doplňuje DDB Prague.