Reklama
Megaboard

GrandOptical vtipně vyzývá k pravidelným očním prohlídkám ve vizuálech od DDB Prague

Agentura DDB Prague vytvořila pro klienta GrandOptical sérii vizualizací, které znázorňují každodenní situace a dobrý zrak v nich hraje klíčovou roli.

„Většina očních problémů se vyvíjí postupně a bezbolestně. Proto náš klient, společnost GrandOptical Česká republika, vyzývá k pravidelným očním prohlídkám.“ píše ve svém příspěvku na sociální síti LinkedIn agentura DDB Prague.

„Titulky jsou postaveny na českých idiomech a využívají jejich kontrastních významů k vytvoření ‚aha momentu‘, kdy si lidé uvědomí, že špatně vidí, až když je pozdě. Sledujte nás, protože tyto klíčové vizuály budou soutěžit v letošním ročníku ADC Awards, v kategoriích Copywriting: short a Advertising: print.“ doplňuje DDB Prague.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-03

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Patawa, MV ČR
David Klimeš, NFNZ
Domi Alagia, DVTV

MAM Téma čísla

Otvírák na web - Vašek
gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále