První kvalifikační kolo MAM Souboje spotů 2024 ovládli Ekoblázni od WMC Grey pro Pražskou energetiku. Nechali za sebou osm dalších spotů. Vítězný spot, společně s druhým v pořadí – životním pojištěním Flexi od agentury Boomerang Communication –, otestovala společnost Behavio. Co ukázaly testy, si můžete přečíst v MAM 7/24.
„Zákazníkům posíláme každoročně poděkování za odběr naší zelené elektřiny PRE Proud eko, tentokrát jsme chtěli poslat poděkování elektronicky, tedy co nejvíce v ekologické formě,“ popisuje brief Eva Janáčková z oddělení strategického marketingu PRE.
Agentura se pak chytla myšlenky, že lidé, kteří se k životnímu prostředí chovají zodpovědně, mohou u okolí narážet. „Děsně nás bavilo tuto vizi vizuálně přehnat až na hranici Ekobláznů,“ vzpomíná kreativní ředitel WMC Grey David Suda.
Jaká scéna se nevešla do rozpočtu a diváci ji tedy neuvidí? Co říká David Suda na kritiku kampaně? A jak dopadlo testování vítězné a stříbrné lednové kampaně společností Behavio? To se dozvíte pouze zde, v posledním čísle Marketing & Media.