Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Ekoblázni porazili v Souboji spotů životní pojištění Flexi. Co na to testy Behavia?

© PRE

První kvalifikační kolo MAM Souboje spotů 2024 ovládli Ekoblázni od WMC Grey pro Pražskou energetiku. Nechali za sebou osm dalších spotů. Vítězný spot, společně s druhým v pořadí – životním pojištěním Flexi od agentury Boomerang Communication –, otestovala společnost Behavio. Co ukázaly testy, si můžete přečíst v MAM 7/24.

„Zákazníkům posíláme každoročně poděkování za odběr naší zelené elektřiny PRE Proud eko, tentokrát jsme chtěli poslat poděkování elektronicky, tedy co nejvíce v ekologické formě,“ popisuje brief Eva Janáčková z oddělení strategického marketingu PRE.

Agentura se pak chytla myšlenky, že lidé, kteří se k životnímu prostředí chovají zodpovědně, mohou u okolí narážet. „Děsně nás bavilo tuto vizi vizuálně přehnat až na hranici Ekobláznů,“ vzpomíná kreativní ředitel WMC Grey David Suda.

Reklama
Know

Jaká scéna se nevešla do rozpočtu a diváci ji tedy neuvidí? Co říká David Suda na kritiku kampaně? A jak dopadlo testování vítězné a stříbrné lednové kampaně společností Behavio? To se dozvíte pouze zde, v posledním čísle Marketing & Media.

Reklama
ČEZ
Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)