Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Ukázat sex v reklamě, nebo neukázat?

© MAM

Sex prodává a odkazy na něj skvěle fungují k získání pozornosti nebo rozpoutání diskuze, musíte ale být vynalézaví. V čísle MAM 4/24 jsme se podívali na to, kterým projektům zabývajícím se intimitou se podařilo prolomit či obejít předsudky.

Upoutat pozornost se podařilo třeba Hornbachu a agentuře Heimat v jarní kampani „Bohatství života začíná v tvojí zahradě“ před čtyřmi lety. Kampaň vtipně využila motivů vášnivého hmyzu, přičemž upozornila na téma udržitelného zahradničení pro dobro životního prostředí. To vše bez uvádění diváků do depresí z klimatické krize.

Jakým způsobem mohou postupovat sexshopy a další společnosti, které podnikají přímo v byznysu týkajícím se intimity? Jak v rozhovoru ve stejném vydání MAM přibližuje Adam Durčák z Růžového slona, i přes otevřenější přístup společnosti se stále potýkají s restrikcemi či předsudky provozovatelů center, online platforem i regulátorů.

Reklama

Kterým kampaním se daří prolamovat tabu v otázkách intimity, která je přeci nedílnou součástí našich životů a mělo by být přirozené o ní hovořit? Článek v plné verzi je dostupný zde, v aktuálním vydání Marketing & Media.

Reklama
ČEZ
Reklama
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)