Sex prodává a odkazy na něj skvěle fungují k získání pozornosti nebo rozpoutání diskuze, musíte ale být vynalézaví. V čísle MAM 4/24 jsme se podívali na to, kterým projektům zabývajícím se intimitou se podařilo prolomit či obejít předsudky.
Upoutat pozornost se podařilo třeba Hornbachu a agentuře Heimat v jarní kampani „Bohatství života začíná v tvojí zahradě“ před čtyřmi lety. Kampaň vtipně využila motivů vášnivého hmyzu, přičemž upozornila na téma udržitelného zahradničení pro dobro životního prostředí. To vše bez uvádění diváků do depresí z klimatické krize.
Jakým způsobem mohou postupovat sexshopy a další společnosti, které podnikají přímo v byznysu týkajícím se intimity? Jak v rozhovoru ve stejném vydání MAM přibližuje Adam Durčák z Růžového slona, i přes otevřenější přístup společnosti se stále potýkají s restrikcemi či předsudky provozovatelů center, online platforem i regulátorů.
Kterým kampaním se daří prolamovat tabu v otázkách intimity, která je přeci nedílnou součástí našich životů a mělo by být přirozené o ní hovořit? Článek v plné verzi je dostupný zde, v aktuálním vydání Marketing & Media.