Ukázat sex v reklamě, nebo neukázat?

© MAM

Sex prodává a odkazy na něj skvěle fungují k získání pozornosti nebo rozpoutání diskuze, musíte ale být vynalézaví. V čísle MAM 4/24 jsme se podívali na to, kterým projektům zabývajícím se intimitou se podařilo prolomit či obejít předsudky.

Upoutat pozornost se podařilo třeba Hornbachu a agentuře Heimat v jarní kampani „Bohatství života začíná v tvojí zahradě“ před čtyřmi lety. Kampaň vtipně využila motivů vášnivého hmyzu, přičemž upozornila na téma udržitelného zahradničení pro dobro životního prostředí. To vše bez uvádění diváků do depresí z klimatické krize.

Jakým způsobem mohou postupovat sexshopy a další společnosti, které podnikají přímo v byznysu týkajícím se intimity? Jak v rozhovoru ve stejném vydání MAM přibližuje Adam Durčák z Růžového slona, i přes otevřenější přístup společnosti se stále potýkají s restrikcemi či předsudky provozovatelů center, online platforem i regulátorů.

Kterým kampaním se daří prolamovat tabu v otázkách intimity, která je přeci nedílnou součástí našich životů a mělo by být přirozené o ní hovořit? Článek v plné verzi je dostupný zde, v aktuálním vydání Marketing & Media.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia