Skupina Czech News Center a Active Radio přistoupila k zásadním personálním změnám v rámci svého obchodního týmu, které mají za cíl posílit spolupráci a rozvíjet nové obchodní příležitosti. Novým obchodním ředitelem (CCO) skupiny se stává Petr Fryš.
Fryš dosud působil na pozici obchodního ředitele on-line segmentu. S platností od 13. listopadu 2024 je zodpovědný za celkovou obchodní strategii obou společností, zejména pak za vedení komerčních strategií v oblasti tištěných, online a radiových médií. Na pozici zástupce obchodního ředitele je zároveň jmenovaný Michal Gabriel, který doposud zastával roli AdOps manažera. V rámci této nové funkce bude spolu s Petrem Fryšem usilovat o další zlepšení procesů a rozvoj týmů v oblasti inzerce.
Pozici obchodního ředitele ve společnosti Czech News Center i nadále zastává David Šaroch, stejně jako Radim Malina, který zůstává obchodním ředitelem Active Radio.
„Nová pozice CCO v rámci skupiny je jen přirozeným vývojem našich dosavadních vynikajících vztahů mezi Czech News Center a Active Radio. Petr už jako obchodní ředitel CNC ukázal vynikající strategické myšlení a schopnost mít nadhled nad komplexními projekty. Věříme, že v nové úloze spolu s Michalem Gabrielem zefektivní procesy v inzertních týmech obou společností a přinese nové možnosti spolupráce,“ uvedla Martina Říhová, CEO společností Czech News Center a Active Radio. Ke svému jmenování Petr Fryš dodává: „Těším se na další výzvu ve skupině a věřím, že se nám spolu s Michalem podaří přinést očekávané výsledky.“
Tyto změny mají odrážet ambici skupiny CNC a Active Radio posouvat se vpřed a poskytovat partnerům i klientům ještě kvalitnější služby.
Petr Fryš se online médii se zabývá od roku 2001 jak na straně publisherů, tak na straně mediálních a komunikačních agentur (NetCentrum, Beyond Interactive). V letech 2011–2017 působil v Seznam.cz, kde se věnoval obchodně-produktovému rozvoji videoreklamy, mobilní reklamy, nestandardních reklamních formátů a cílené reklamy. V letech 2017 až 2018 vedl digitální oddělení contentové agentury Fuse, která v rámci Omnicom Media Group vytváří pro klienty nestandardní obsahové projekty na míru. V mediálním domě Czech News Center pracuje od roku 2019, nejprve na pozici ředitele digitálu, od poloviny roku 2021 pak jako obchodního ředitele on-line segmentu.
Michal Gabriel přináší sedm let zkušeností z marketingového odvětví a více než sedm let praxe v mediálním průmyslu, kde dosud působil jako AdOps manažer a vedl projekty zaměřené na efektivní správu a rozvoj inzerce i růst příjmů. V nové roli se zaměří na rozšíření příjmových kanálů a posílení pozice Active Radio a Czech News Center na trhu.