Od září působí David Matoušek jako „head of online marketing“ v online supermarketu Košík.cz
Do Košíku přichází David Matoušek na pozici šéfa online marketingu ze společnosti Nurare, kde působil několik měsíců jako CEO, aby s týmem nastavil strategii digitálního marketingu pro další růst. Předtím jako marketingový ředitel budoval marketingový tým a strategii technologické společnosti MapTiler nebo pro „fintech“ startup Inu pomáhal nastavit strategii pro vstup na trh.
Mezi lety 2021 a 2022 byl ředitelem digitálního marketingu řetězce Albert, kde měl mimo jiné na starosti transformaci digitálního marketingu, spuštění věrnostní aplikace Můj Albert či e-commerce platformy. Tři roky byl také marketingovým ředitelem Slevomatu, kde vedl tým dvaceti lidí a spravoval roční rozpočty přes pět milionů eur.
Ještě dříve se v Mnichově staral o rozvoj byznysu marketingové platformy Criteo na trhu střední a východní Evropy, spravoval značku Creamfinance nebo se téměř tři roky staral o marketing Jobs.cz a Práce.cz skupiny LMC.
Také už téměř 16 let přednáší o marketingu na pražské Vysoké škole ekonomie a managementu (VŠEM).