Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

David Matoušek nově vede online marketing Košíku

Od září působí David Matoušek jako „head of online marketing“ v online supermarketu Košík.cz

Do Košíku přichází David Matoušek na pozici šéfa online marketingu ze společnosti Nurare, kde působil několik měsíců jako CEO, aby s týmem nastavil strategii digitálního marketingu pro další růst. Předtím jako marketingový ředitel budoval marketingový tým a strategii technologické společnosti MapTiler nebo pro „fintech“ startup Inu pomáhal nastavit strategii pro vstup na trh.

Mezi lety 2021 a 2022 byl ředitelem digitálního marketingu řetězce Albert, kde měl mimo jiné na starosti transformaci digitálního marketingu, spuštění věrnostní aplikace Můj Albert či e-commerce platformy. Tři roky byl také marketingovým ředitelem Slevomatu, kde vedl tým dvaceti lidí a spravoval roční rozpočty přes pět milionů eur.

Reklama
ČEZ

Ještě dříve se v Mnichově staral o rozvoj byznysu marketingové platformy Criteo na trhu střední a východní Evropy, spravoval značku Creamfinance nebo se téměř tři roky staral o marketing Jobs.cz a Práce.cz skupiny LMC.

Také už téměř 16 let přednáší o marketingu na pražské Vysoké škole ekonomie a managementu (VŠEM).

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)