Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Sport Alive Awards: nejlepší partnerská aktivace patří Spartě, Betanu a 2Score

© MAM

Ocenění za nejlepší sportovně-byznysové projekty mají své letošní držitele. V pořadí třetí předávání Sport Alive Awards proběhlo i tentokrát jako zlatý hřeb konference Sport Alive, když se trofeje nově udělovaly v sedmi kategoriích. Hned tři z nich pobrala fotbalová Sparta.

Na shortlisty se letos dostalo celkem 51 projektů, když nejvíce nominací v počtu osmi získala právě Sparta, po čtyřech si pak připsaly agentury 2Score (díky spolupráci se Spartou) a Raul. Oproti minulým ročníkům byla rozdělena kategorie Nejlepší projekt s nízkým rozpočtem, a to do dvou subkategorií podle velikosti zainteresované organizace. „Přihlásila se řada kvalitních projektů, což ukazuje, že český sport je na vzestupu,“ řekl na úvod vyhlašování Martin Filip, šéf brandu sázkové kanceláře Tipsport, která je partnerem Sport Alive Awards.

NEJLEPŠÍ PARTNERSKÁ AKTIVACE
Dres nad Prahou (2Score a Betano, AC Sparta Praha)

Reklama
MMcite

Fotbalová Sparta představila netradiční formou nového generálního partnera Betano a spolu s ním i výroční třetí sadu trikotů, když vrtulník vynesl nad Letnou obří dres. Žádné CGI, reálný dres. „Ten nápad zněl šíleně. Základem všeho bylo uspořádat brainstorming v pátek, protože kdyby probíhal v pondělí, řekli bychom ne. Takhle jsme to dotáhli do konce,“ zaznělo od autorů vítězného projektu.

NEJLEPŠÍ SPORTOVNÍ OBSAH
Máš v sobě sparťanskou DNA? (2Score a AC Sparta Praha)
Pro oslavy 130 let od založení fotbalové Sparty byla zvolena komunikační linka GEN ACS, kdy bylo fanouškům umožněno otestovat se na přítomnost sparťanské DNA. Každý se tak mohl stát hlavní tváří interaktivního videa a potkat sportovního ředitele Tomáše Rosického, další legendy klubu, a také současné hráče A-týmu. Sparťanským testem prošlo a personalizované video si přehrálo 200 tisíc fanoušků.

NEJLEPŠÍ FANOUŠKOVSKÝ ZÁŽITEK
Fan experience na Mistrovství světa IIHF v ledním hokeji 2024 v Praze a Ostravě (Fandom Factory)

Agentura Fandom Factor získala rovnou první i druhou cenu. Tu stříbrnou za mistrovství světa v basketbalu, kdy fanouškovský zážitek vytvářela v Japonsku, Indonésii a na Filipínách. Ještě lépe však byla ohodnocena její práce na domácí hokejové půdě. „Děkujeme, že jsme dostali od svazu důvěru i finance na realizaci. Nechtěli jsme doma zklamat a přáli jsme si ukázat to nejlepší. Přitom daleko těžší pro nás bylo basketbalové MS na cizí půdě a s cizími lidmi,“ uvedli vítězové z Fandom Factory.

NEJLEPŠÍ SPORTOVNÍ INOVACE
Sparta UNLIMITED (AC Sparta Praha)
Platforma předplatitelům nabízí neomezený přístup ke sparťanskému obsahu, podcastům, streamům z utkání a k dalším benefitům, mezi které patří přednostní právo na nákup vstupenek nebo speciální nabídky merchandisu. Spuštěna byla v polovině letošního června a dnes má téměř 13 tisíc uživatelů. „O sparťanské produkty je velký zájem a potřebovali jsme přijít s nějakým, který je neomezený. Přišel tak správný moment zpoplatnit náš obsah a dnes vidíme, že to byl správný krok. Zároveň je to pro nás i závazek pro další rozvoj platformy,“ uvedli zástupci Sparty.

NEJLEPŠÍ SPORTOVNÍ PROJEKT MĚSTA ČI KRAJE
Olympiáda dětí a mládeže 2024 (Jihočeský kraj a Český olympijský tým)

Kategorie má stejného vítěze jako loni – jen Královehradecký kraj vystřídal v roli hosta kraj Jihočeský. V čem byl už 21. ročník ODM výjimečný? „Bylo to svým zahájením, protože se nám podařilo udělat velkolepý ceremoniál, kdy na náplavku Vltavy přišlo kolem dvaceti tisíc lidí. Byla to velká multimediální show,“ uvedli ocenění.

NEJLEPŠÍ PROJEKT S NÍZKÝM ROZPOČTEM (VELKÉ ORGANIZACE)
Kapitánská páska (SK Slavia Praha)
Puky a tlapky (HC Frýdek-Místek 2015)

V této kategorii byly oceněny první cenou hned dva projekty. Ten slávistický s názvem Kapitánská páska spojil sport, sociální oblast a umění prostřednictvím iniciativy, kdy každý měsíc jeden z předních českých umělců navrhoval kapitánskou pásku pro vybraný zápas. „Chceme poděkovat všem zapojeným umělcům. Projekt bude ukončen dražbou pásek a výtěžek půjde na Nadační fond Slavie,“ uvedl marketingový ředitel Slavie Jakub Mačát. Opravdu netradiční spojení sportu a zvířecích mazlíčků vyneslo trofej i hokejovému klubu z Frýdku-Místku. „Jsme rádi, že se nám podařilo přinést něco nového. Přímo na zápase se adoptovali pejsci a podařilo se nám vybrat i peníze na útulky,“ pravil nadšeně zástupce oceněného klubu.

NEJLEPŠÍ PROJEKT S NÍZKÝM ROZPOČTEM (MALÉ ORGANIZACE)
Kolovratský dřevák (Sport Kolovraty)
Prvním vítězem nové kategorie, kdy byly odděleny malé organizace od velkých, které přece jen mají výhodu svého zázemí, se stalo sportovní klání pořádané v Kolovratech. „Dřevák je tenisový turnaj, který se hraje dřevěnými raketami. Smyslem bylo, aby se lidé potkali, užili si den a v dobových outfitech odkázali na hodnoty sportu, jako je čestnost,“ vysvětlil člen pořadatelského týmu smysl Dřeváka.

Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)