Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Alza získala Grand Prix a ovládla Czech Contact Center Award

V úterý 22. října proběhlo v pražském klubu Jazz Dock předávání cen 11. ročníku soutěže Czech Contact Center Award (CCCA). Soutěž, která je otevřena všem týmům zákaznických center v České republice, pořádá Asociace direct marketingu, e-commerce a zásilkového obchodu (ADMEZ).

Slavnostní den s názvem Czech Contact Center Day se konal již podruhé, v předchozích letech vyhlášení soutěže probíhalo na konferenci Call centra. Ta se letos uskuteční 12. listopadu v Praze.

Ceny v soutěži Czech Contact Center Award byly uděleny ve třech kategoriích – klienti, technologie a lidé. Hlavní cenu Grad Prix získala za rok 2024 společnost Alza, která ovládala soutěž také v kategorii technologie, kde získala první místo za projekt „Alzee multibot“, který vznikl ve spolupráci s firmami Vocalls, FrontStage a AddAI. Vítěznou cenu Lence Bartizalové, ředitelce call centra ve společnosti Alza, předal ředitel ADMEZ Tomáš Hájek, který k ocenění říká: „Nejen Alza, ale i ostatní firmy v soutěži ukazují, jak technologie prostupují oborem. Jsem zvědav, kam se posuneme za pět či deset let.“

Reklama
ČEZ

Dvě zvláštní ceny pořadatele v kategorii technologie získaly také firmy Concentrix za technologické inovace znalostní báze s využitím AI a společnost Conectart za efektivní technologickou modernizaci prodeje v oblasti telekomunikací, která na projektu „Sazkamobil Voicebot“ spolupracovala s firmami Born Digital a Sazkamobil.

První místo zamířilo do Alzy také v kategorii lidé za projekt „Každý až na svůj vrchol“. Ceny z rukou Jaroslava Illeho, „head of telesales“ z Allianz CZ získaly dále společnosti Konecta Czech, CreditCall a ČEZ Prodej.

Nejvyšší ocenění v kategorii klienti získala firma Feedyou ve spolupráci s Toyota Central Europe a Konecta Czech za projekt „AI chatbot Toyota Central Europe“. Cenu předal spoluzakladateli a šéfovi Feedyou Vojtěchu Dlouhému předseda poroty soutěže Aleš Hýbner. V této kategorii byla udělena také zvláštní cena pořadatele za řešení klientské spokojenosti pomocí clooper procesu společnosti Generali Česká pojišťovna za projekt „Rozvoj klientské spokojenosti systémovým zapojením operátorů“.

Předseda poroty soutěže Aleš Hýbner dodává: „Letošní 11. ročník soutěže považujeme za rekordní, jednak z hlediska počtu zúčastněných, ale také z pohledu struktury přihlášených projektů. Dostali jsme se konečně na takovou úroveň, na které jsme chtěli, aby soutěž Czech Contact Centre Award byla, a to jsem moc rád.“

Účastníky dopoledním setkáním provázela moderátorka a stand-up komička Kateřina Hašková, hudební doprovod obstaral oblíbený brněnský hudebník Martin Kudlička alias Kudla z Brna. Součástí letošního „dopoledního večírku“ byla také předpremiéra sedmé básnické sbírky Maxe Bobana s názvem Deset deka dekadence. Slavnostní den byl zároveň i neformálním a letošním posledním setkáním Profesního klubu kontaktních center, který ADMEZ pořádá šestkrát ročně.

Reklama
Know
Reklama
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)