Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Esenci vítězných chutí namíchala WMC Grey a ovládla červnový Souboj spotů

Z deseti premiérových červnových spotů opět vzešel jediný vítěz. S obrovským náskokem vyhrál spot Esence chutí společnosti Mattoni 1873 od agentury WMC Grey.

Vítěz červnového Souboje spotů týdeníku MAM ovládl hlasování na celé čáře. S bezpečným náskokem triumfovala společnost Mattoni 1873 se spotem od agentury WMC Grey, který ukazuje produkt Mattoni Esence.

Mattoni Esence | Mattoni 1873 | WMC Grey

Vítěz postupuje do hlavního turnaje MAM Souboj spotů 2024. V lednu příštího roku se 16 reklam utká o vaše hlasy v této soutěži, ze které vzejde nejoblíbenější reklamní spot roku 2024.

Reklama
ČEZ

Na druhém místě červnového kvalifikačního kola se umístil reklamní spot Nové tarify Next mění pravidla hry společnosti T-Mobile od agentury Ticino (Ogilvy). Vítěze a druhého v pořadí tradičně otestuje společnost Behavio. Na výsledky testování se můžete těšit v čísle MAM 29/2024, které vyjde 15. července.

Konečné pořadí červnového Souboje spotů:

Červencový Souboj spotů

Už nyní sbíráme červencové premiérové spoty. Máte novou reklamu? A mohli bychom ji vidět? Kontaktujte nás na e-mailové adrese [email protected], pošlete nám vaši práci a budete zařazeni na užší seznam, z kterého následně redakce MAM vybere účastníky červencového kvalifikačního kola.

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)