Z deseti premiérových červnových spotů opět vzešel jediný vítěz. S obrovským náskokem vyhrál spot Esence chutí společnosti Mattoni 1873 od agentury WMC Grey.
Vítěz červnového Souboje spotů týdeníku MAM ovládl hlasování na celé čáře. S bezpečným náskokem triumfovala společnost Mattoni 1873 se spotem od agentury WMC Grey, který ukazuje produkt Mattoni Esence.
Vítěz postupuje do hlavního turnaje MAM Souboj spotů 2024. V lednu příštího roku se 16 reklam utká o vaše hlasy v této soutěži, ze které vzejde nejoblíbenější reklamní spot roku 2024.
Na druhém místě červnového kvalifikačního kola se umístil reklamní spot Nové tarify Next mění pravidla hry společnosti T-Mobile od agentury Ticino (Ogilvy). Vítěze a druhého v pořadí tradičně otestuje společnost Behavio. Na výsledky testování se můžete těšit v čísle MAM 29/2024, které vyjde 15. července.
Konečné pořadí červnového Souboje spotů:
Červencový Souboj spotů
Už nyní sbíráme červencové premiérové spoty. Máte novou reklamu? A mohli bychom ji vidět? Kontaktujte nás na e-mailové adrese [email protected], pošlete nám vaši práci a budete zařazeni na užší seznam, z kterého následně redakce MAM vybere účastníky červencového kvalifikačního kola.