Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Březnový Souboj spotů se nesl v duchu Habánských zákonů. Kampaň od WMC Grey míří do hlavního turnaje

Jen dobré přetrvá, zní ve spotu Habánských sklepů od agentury WMC Grey. Nejen že přetrvalo, ale také zvítězilo. Postarala se o to přibližně polovina všech hlasujících. Na druhém místě se umístil spot Komerční banky od VCCP Prague.

Reklamní spot Jen dobré přetrvá zadavatele Habánské sklepy od agentury WMC Grey se stal třetím účastníkem hlavního turnaje MAM Souboj spotů, ve kterém se v lednu příštího roku rozhodne o nejoblíbenější reklamě roku 2024. Vítěz obdržel necelý 51 procent hlasů.

Druhé místo bere spot Komerční banky s heslem Budoucnost jste vy z dílny agentury VCCP Prague. První dva spoty budou opět otestovány společností Behavio. Výsledky testování najdete v čísle MAM 16/2024, které vyjde 15. dubna.

Reklama
ČEZ

Konečné pořadí březnového kola:

Dubnový Souboj spotů

Už nyní sbíráme dubnové premiérové spoty. Máte novou reklamu? Kontaktujte nás na e-mailové adrese [email protected], pošlete nám vaši práci a budete zařazeni na užší seznam, z kterého následně redakce MAM vybere účastníky dubnového kvalifikačního kola.

Reklama
Know
Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)