Jen dobré přetrvá, zní ve spotu Habánských sklepů od agentury WMC Grey. Nejen že přetrvalo, ale také zvítězilo. Postarala se o to přibližně polovina všech hlasujících. Na druhém místě se umístil spot Komerční banky od VCCP Prague.
Reklamní spot Jen dobré přetrvá zadavatele Habánské sklepy od agentury WMC Grey se stal třetím účastníkem hlavního turnaje MAM Souboj spotů, ve kterém se v lednu příštího roku rozhodne o nejoblíbenější reklamě roku 2024. Vítěz obdržel necelý 51 procent hlasů.
Druhé místo bere spot Komerční banky s heslem Budoucnost jste vy z dílny agentury VCCP Prague. První dva spoty budou opět otestovány společností Behavio. Výsledky testování najdete v čísle MAM 16/2024, které vyjde 15. dubna.
Konečné pořadí březnového kola:
Dubnový Souboj spotů
Už nyní sbíráme dubnové premiérové spoty. Máte novou reklamu? Kontaktujte nás na e-mailové adrese [email protected], pošlete nám vaši práci a budete zařazeni na užší seznam, z kterého následně redakce MAM vybere účastníky dubnového kvalifikačního kola.