Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

„Březen, k Souboji spotů vlezem.“ Vyberte nejlepší březnový reklamní spot

© MAM

Redakce časopisu Marketing & Media dala dohromady startovací listinu březnového kvalifikačního kola Souboje spotů. Na startovní čáře se srovnalo osm prémiových spotů, které jste od března mohli vidět v televizi. Na vás je nyní, abyste vybrali ten nejlepší, nebo chcete-li nejoblíbenější.

Hlasujte pod tímto odkazem a rozhodněte o osudu svých reklamních favoritů. Hlasování končí ve čtvrtek 4. dubna v 16:00.

Vítěz měsíčního kvalifikačního kola postoupí do hlavní soutěže MAM Souboje spotů, v které se rozhodne o reklamním vítězi celého roku 2024. První dva březnové spoty budou také již tradičně otestovány společností Behavio. Výsledky budou otištěny v týdeníku Marketing & Media.

Reklama
Abovalve

Prohlédněte si účastníky březnového kola:

Investování v aplikaci | Raiffeisenbank
Budoucnost jste vy | Komerční banka
Jen dobré přetrvá | Habánské sklepy
A život je krásnější | Rossmann
Co slova neřeknou | Bohemilk Opočno
Každý může mít doma úžasný svět | Vodafone
Zralci na chmelu | Gambrinus
Ochutnej osvěžující chuť bylin | Becherovka
Picture of Václav Placák

Václav Placák

Manažer webového obsahu a sociálních sítí týdeníku Marketing & Media. Pán všeho onlinu. V MAM pracuje od října 2023.
Reklama
Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-48

MAM Exkluzivně v časopise

LiDay 2024
Tomáš Houska, ČOV
bardy_peter

MAM Téma čísla

iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Forum Media_novy-web-otvirak (6)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)