Agentura Behavio již tradičně otestovala dvě nejúspěšnější reklamy měsíčního kola Souboje spotů. V březnovém klání uspěly Habánské sklepy a Komerční banka. O tom, s čím uspěly u diváků, si přečtěte v aktuálním vydání Marketing & Media 16/2024.
Habánské sklepy s agenturou WMC Grey zaujaly diváky reklamou „Jen dobré přetrvá“. Na druhém místě se umístil spot Komerční banky „Budoucnost jste vy“ od agentury VCCP Prague. 51 procent všech hlasů znamená březnové vítězství pro „Habány“ a postup do hlavní části soutěže pořádané týdeníkem Marketing & Media. „Konzistentnost komunikace považujeme za velmi silnou stránku Habánských sklepů, i díky ní se značka stala v posledních letech jedničkou na trhu vín v lahvích,“ říká Ondřej Čabrada, brand manažer skupiny Bohemia Sekt.
A co o vítězi říkají testy společnosti Behavio? Vyvolává pozitivní emoci v nadprůměrném počtu diváků (68 %), oceňují krásné záběry a lásku k vínu. Žádný moment nevyvolává negativní emoce.
Jak je značka Habánských sklepů ve spotu rozpoznatelná? A co říkají testy Behavia o stříbrné reklamě Komerční banky? Článek je v plném znění dostupný pouze zde.