Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Behavio otestovalo Habánské zákony od WMC Grey a hokejový spot Komerční banky od VCCP Prague

Agentura Behavio již tradičně otestovala dvě nejúspěšnější reklamy měsíčního kola Souboje spotů. V březnovém klání uspěly Habánské sklepy a Komerční banka. O tom, s čím uspěly u diváků, si přečtěte v aktuálním vydání Marketing & Media 16/2024.

Habánské sklepy s agenturou WMC Grey zaujaly diváky reklamou „Jen dobré přetrvá“. Na druhém místě se umístil spot Komerční banky „Budoucnost jste vy“ od agentury VCCP Prague. 51 procent všech hlasů znamená březnové vítězství pro „Habány“ a postup do hlavní části soutěže pořádané týdeníkem Marketing & Media. „Konzistentnost komunikace považujeme za velmi silnou stránku Habánských sklepů, i díky ní se značka stala v posledních letech jedničkou na trhu vín v lahvích,“ říká Ondřej Čabrada, brand manažer skupiny Bohemia Sekt.

A co o vítězi říkají testy společnosti Behavio? Vyvolává pozitivní emoci v nadprůměrném počtu diváků (68 %), oceňují krásné záběry a lásku k vínu. Žádný moment nevyvolává negativní emoce.

Jak je značka Habánských sklepů ve spotu rozpoznatelná? A co říkají testy Behavia o stříbrné reklamě Komerční banky? Článek je v plném znění dostupný pouze zde.

Picture of Václav Placák

Václav Placák

Manažer webového obsahu a sociálních sítí týdeníku Marketing & Media. Pán všeho onlinu. V MAM pracuje od října 2023.
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

LiDay 2024
Tomáš Houska, ČOV
bardy_peter

MAM Téma čísla

iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Forum Media_novy-web-otvirak (6)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)