Reklama
Reklama
Reklamní banner Acomware

To ukulele jsem koupil kvůli tobě, Partners Banko. MAM Souboj spotů 2024 má svého vítěze

Finále druhého ročníku MAM Souboje spotů přineslo rekord v počtu odevzdaných hlasů, napínavý duel dvou silných finalistů a konečné vítězství Partners Banky, jejíž spot se stal nejoblíbenějším za rok 2024.

Hlasování ve výročním turnaji MAM Souboj spotů 2024 je u konce. Svými hlasy jste ve čtyřech hlasovacích dnech rozhodli o celkovém vítězi. Nejoblíbenějším spotem za rok 2024 se podle čtenářů MAM stal ten s Pokáčem od Partners Banky a agentury Moebius.

Rekordní počet hlasů

Reklama

Čtyřdenní turnaj, během kterého jsme hledali vítěze naší soutěže, zaznamenal v součtu více než 60 tisíc hlasů. Rekordní semifinále bylo hned další den překonáno finálovým duelem. Během dne dorazilo přes 22 tisíc hlasů.

Hokejový spot řetězce Tesco od agentury Socialsharks byl velmi zdatným soupeřem. Oba finalisté cestou do finále prošli těžkými střetnutími, aby si to nakonec rozdali mezi sebou. Šťastnějším se nakonec stala Partners Banka.

Turnajový pavouk MAM Souboje spotů 2024

„Mám z toho velkou radost. Že se kampaň líbí lidem, to vidíme v datech. Že ale kampaň uspěje i mezi čtenáři MAM, tedy lidmi z branže, jsem upřímně nečekal. My marketéři máme často dost jiný vkus než naše cílovky,“ chválí vítězství šéf marketingu skupiny Partners Robert Chmelař.

Vojtěch Prokeš z agentury Behavio ke spotům s Pokáčem řekl: „Pokud se bude banka Pokáče držet a budovat ho jako symbol značky, má při správné práci s brandem a klíčovými sděleními velký potenciál být efektivní u velkého množství lidí.“

Poražené Tesco nemusí příliš truchlit, i ono „odehrálo“ perfektní turnaj. Hokejová reklama u lidí bodovala. „Úžasný hokejový šampionát pěkně uzavřela zlatá medaile, teď si vážíme úspěchu naší reklamy. Děkujeme všem hlasujícím za přízeň,“ řekla Zuzana Grinčová, marketingová ředitelka společnosti pro Česko.

Partners Banka (Moebius) 56,40% – Tesco (Socialsharks) 43,60%

Řečí procent nebyl rozdíl mezi finalisty veliký, i když nějaká ta střelba od modré a kvalitnější hra v předbrankovém prostoru byly od Tesca třeba, aby Partners Banku řetězec skolil.

Už nám pouze zbývá pogratulovat vítězi, poděkovat všem hlasujícím i všem zúčastněným. Soutěž nás baví a věříme, že vás taky. Stanovili jsme v naší stále mladé soutěži rekordní čísla, proto ale věříme, že je v roce 2025 můžeme překonat. K tomu potřebujeme vás. Přihlášky do lednového kvalifikačního kola už jsou otevřené. Cesta za dalším šampionem započala.

Více se o finále Souboje spotů 2024 dočtete v novém čísle MAM 02/2025, včetně komentářů zástupců Partners Banky, řetězce Tesco i agentury Behavio. Článek je dostupný pro předplatitele.

Reklama
Reklama
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_6

MAM Exkluzivně v časopise

Adam Lazár
Jan Weisshäutel, Sprint
Unicorn Army

MAM Téma čísla

kina
Návrh bez názvu-8
spot_Nezapoment_ceska filharmonie_nový web-otvírák (63)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

MAM Souboj spotů leden 2025
Česká spořitelna Kingdom Come: Deliverance II
Pokáč Partners Banka
MAM Souboj spotů leden 2025
Česká spořitelna Kingdom Come: Deliverance II
Pokáč Partners Banka