Dvě vítězství si připsala kampaň Nenasaditelný prsten od agentur Leo Burnett a MSL pro Jsme fér na evropské PR soutěži.
Mezinárodní soutěž European Excellence Awards ocenila PR projekty v celkem 62 kategoriích. Ve dvou z nich si prvenství připsaly agentury MSL a Leo Burnett z Publicis Groupe.
Uspěly s kampaní Nenasaditelný prsten, která vznikla pro Jsme fér, koalici neziskových organizací Prague Pride, Proud, Logos ČR, Mezipatra, Amnesty International a Queer Geography.
Snubním prstenem, který se nedal nasadit, výstižně upozorňovala na více než sto rozdílů mezi registrovaným partnerstvím a manželstvím. Přispěla tak k novele občanského zákoníku, jenž velkou část rozdílů narovnává.
Vedle aktuálního úspěchu na European Excellence Awards, kde byl projekt oceněn v kategoriích NGOs & Associactions a regionální pro Polsko, Česko a Slovensko, už má projekt také dvě stříbra z kreativní soutěže Golden Drum.
„Děkujeme všem, kteří se na této důležité kampani podíleli. Bez podpory vedení Publicis Groupe a vzájemné spolupráce napříč agenturami bychom takového úspěchu nikdy nedosáhli. Kooperace mezi ‚kreativkou‘ a PR agenturou nemusí být vždycky jednoduchá, ale tohle ocenění je jen dalším důkazem, že vždycky přináší skvělé výsledky,“ řekla k ocenění Nikola Foktová, kreativní ředitelka agentur MSL Czech Republic a Leo Burnett Prague.
MSL reprezentovala Česko v aktuálním ročníku soutěže vícekrát. Více než čtyřicetičlenná porota ještě na shortlist zařadila projekty Lepší město pro zvířata pro společnost Mars a kampaň Civilisté děkují, která stejnojmenné občanské iniciativě pomáhá české veřejnosti přiblížit vojáky a jejich práci.
Kompletní výsledky si můžete projít zde.
MSL zároveň na European Excellence Awards uspěla už loni, kdy zvítězila s kampaní Mc’n’Roll pro značku McDonald’s, tehdy ji za Česko doplňovalo ještě vítězné Britské velvyslanectví v Praze v čele s velvyslancem Mattem Fieldem s projektem #JsemTuNovej.
„Letošní dvě zlaté ceny na European Excellence Awards jsou pro nás obrovským oceněním. O to cennější tyto ceny jsou, protože jsme obhájili loňské zlato a k tomu ještě jedno přidali,“ dodal ještě mimo jiné Radek Vítek, ředitel pro byznys MSL Czech Republic.