Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

MSL a Leo Burnett mají pět shortlistů na European Excellence Awards

Evropská PR soutěž zveřejnila finalisty letošního ročníku. MSL uspěla s kampaněmi pro Mars, Civilisté děkují a pro Jsme fér, na níž se podílela agentura Leo Burnett.

Na vyhlašování vítězů evropské soutěže projektů z public relations budou 6. prosince v Berlíně Česko reprezentovat agentury MSL a Leo Burnett z Publicis Groupe, jejichž projekty získaly celkem pět nominací.

Kampaň Nenasaditelný prsten pro organizaci Jsme fér, na níž s MSL spolupracovala právě s Leo Burnett, je nominovaná v kategorii NGOs & Associations a v regionální kategorii pro Česko, Slovensko a Polsko. Kampaň, která nedávno získala dvě stříbra na soutěži Golden Drum, výstižně upozorňovala na více než sto rozdílů mezi registrovaným partnerstvím a manželstvím a přispěla k částečné nápravě.

Reklama
MMcite

Za region a také v kategorii Brand Relationship má nominace projekt MSL Lepší město pro zvířata pro společnost Mars. Klade za úkol společně vytvářet prostředí přátelské k domácím mazlíčkům a inspirovat místa, aby byla „pet-friendly“.

V kategorii pro Česko, Slovensko a Polsko pak ještě získala shortlist kampaň MSL Civilisté děkují, která stejnojmenné občanské iniciativě pomáhá české veřejnosti přiblížit vojáky a jejich práci.

Na kompletní přehled všech projektů, které se probojovaly do finále European Excellence Awards, se můžete podívat zde.

Reklama
ČEZ
Reklama
Know
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)