Iva Welker, VML: flexibilita je zásadní pro potřeby lidí v agentuře i klientů

Vznik agentury VML přinesl nejen výzvy, ale i příležitosti. „Ještě nejsme u konce, tvoříme novou DNA,“ říká Iva Welker, CEO agentury. Přečtěte si rozhovor, který vznikl pro vydání MAM 47/2024.

Spojením VMLY&R a Wunderman Thompson pod novou značkou VML vzniká podle Ivy Welker prakticky nová agentura. „Ještě jsme neskončili a asi to bude ještě trvat,“ říká CEO VML. Tato integrace, která propojuje kreativitu, data a marketingové technologie, staví VML na pozici největší agentury globálně i v Česku. Proces se nezaměřuje jen na sjednocení procesů, ale také na vytváření zcela nové firemní kultury. „Dělali jsme si audity toho, co a jak kde funguje, a vybíráme, co bude nejvíce vyhovovat všem,“ dodává Welker.

VML nezapomíná ani na zapojení mladých talentů. Iniciativa „VML Brats“ dává příležitost kolegům z generace Z být součástí tendrových týmů nebo dokonce vést vlastní projekty. Kromě toho firma plánuje začlenit mladé do nejvyššího vedení, aby formovali budoucí směr agentury.

Jak fúze ovlivňuje zaměstnance i klienty? A proč VML upustilo od modelu vedení s dvěma CEO? Na to i na další otázky naleznete odpovědi v našem článku, který je v kompletní verzi dostupný pouze zde.

Reklama
Reklama
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-07

MAM Exkluzivně v časopise

Jaroslav Vígh
Jindřich Fáborský
Milka

MAM Téma čísla

iStock_lupa_pismena_SEO_hledani_nový web-otvírák (92)
kina
Návrh bez názvu-8
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

MAM Souboj spotů leden 2025
Česká spořitelna Kingdom Come: Deliverance II
Super Bowl 2025 V_nový web otvírák doporučujeme (24)
Penny prsa
MAM Souboj spotů leden 2025
Česká spořitelna Kingdom Come: Deliverance II
Super Bowl 2025 V_nový web otvírák doporučujeme (24)
Penny prsa