Vznik agentury VML přinesl nejen výzvy, ale i příležitosti. „Ještě nejsme u konce, tvoříme novou DNA,“ říká Iva Welker, CEO agentury. Přečtěte si rozhovor, který vznikl pro vydání MAM 47/2024.
Spojením VMLY&R a Wunderman Thompson pod novou značkou VML vzniká podle Ivy Welker prakticky nová agentura. „Ještě jsme neskončili a asi to bude ještě trvat,“ říká CEO VML. Tato integrace, která propojuje kreativitu, data a marketingové technologie, staví VML na pozici největší agentury globálně i v Česku. Proces se nezaměřuje jen na sjednocení procesů, ale také na vytváření zcela nové firemní kultury. „Dělali jsme si audity toho, co a jak kde funguje, a vybíráme, co bude nejvíce vyhovovat všem,“ dodává Welker.
VML nezapomíná ani na zapojení mladých talentů. Iniciativa „VML Brats“ dává příležitost kolegům z generace Z být součástí tendrových týmů nebo dokonce vést vlastní projekty. Kromě toho firma plánuje začlenit mladé do nejvyššího vedení, aby formovali budoucí směr agentury.
Jak fúze ovlivňuje zaměstnance i klienty? A proč VML upustilo od modelu vedení s dvěma CEO? Na to i na další otázky naleznete odpovědi v našem článku, který je v kompletní verzi dostupný pouze zde.