Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Iva Welker, VML: flexibilita je zásadní pro potřeby lidí v agentuře i klientů

Vznik agentury VML přinesl nejen výzvy, ale i příležitosti. „Ještě nejsme u konce, tvoříme novou DNA,“ říká Iva Welker, CEO agentury. Přečtěte si rozhovor, který vznikl pro vydání MAM 47/2024.

Spojením VMLY&R a Wunderman Thompson pod novou značkou VML vzniká podle Ivy Welker prakticky nová agentura. „Ještě jsme neskončili a asi to bude ještě trvat,“ říká CEO VML. Tato integrace, která propojuje kreativitu, data a marketingové technologie, staví VML na pozici největší agentury globálně i v Česku. Proces se nezaměřuje jen na sjednocení procesů, ale také na vytváření zcela nové firemní kultury. „Dělali jsme si audity toho, co a jak kde funguje, a vybíráme, co bude nejvíce vyhovovat všem,“ dodává Welker.

VML nezapomíná ani na zapojení mladých talentů. Iniciativa „VML Brats“ dává příležitost kolegům z generace Z být součástí tendrových týmů nebo dokonce vést vlastní projekty. Kromě toho firma plánuje začlenit mladé do nejvyššího vedení, aby formovali budoucí směr agentury.

Reklama
Abovalve

Jak fúze ovlivňuje zaměstnance i klienty? A proč VML upustilo od modelu vedení s dvěma CEO? Na to i na další otázky naleznete odpovědi v našem článku, který je v kompletní verzi dostupný pouze zde.

Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)