AKA pořádá další seminář Brand Safety Academy

Celodenní workshop AKA a Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy je určený všem odborníkům na branding a komunikaci. Koná se 12. dubna.

Po loňské, rychle vyprodané Akademii bezpečné značky, přichází Asociace komunikačních agentur s dalším celodenním vzdělávacím projektem pořádaným spolu s Fakultou sociálních věd Univerzity Karlovy Brand Safety Academy II. Koná se 12. dubna a je určen všem odborníkům, kteří ovlivňují branding a komunikaci. Primárně společnostem, které značku vlastní, ale také těm, kteří jí z pozice dodavatelů pomáhají růst. Akademie je zařazena do systému celoživotního vzdělávání a každý absolvent získá certifikát UK a AKA.

Během semináře se o své zkušenosti podělí odborníci z Fakulty sociálních věd a reklamního byznysu, spolku Nelež, stejně jako manažeři firem, kteří už řešili konkrétní případy napadení svých značek, jako jsou například Vodafone či T-Mobile. Účastníci semináře si odnesou praktický postup pro obranu proti dezinformacím. Představí se se zároveň postupy, které oddělí online reklamu od toxického obsahu na internetu, což je důležité zvlášť v aktuální době.

Program workshopu je posunut více k praktickým návodům. „Reagujeme na spontánní zájem značek nepodporovat dezinformační platformy. Zkoumáme i novou situaci – ohrožení pověsti značek postojem k válce na Ukrajině,“ dodává AKA k semináři.

Na semináři vystoupí například Jan Suda, ředitel médií v agentuře McCann Prague, vědecké poznatky představí Jindřich Oukropec z FSV UK, přístup velkých hráčů poodhalí Jan Los a Petr Štěpánek za společnost L’Oréal. Vedle zástupců zmiňovaných společností Vodafone, T-Mobile a spolku Nelež, dodá právní souvislosti s tématem dezinformací advokátka Petra Dolejšová a technologické možnosti představí Tomáš Kriššák ze společnosti Gerulata Technologies a Peter Jančárik z projektu Konspiratori.sk.

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

tesco_hlavni
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
tesco_hlavni
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen