Nikola Vangeli se od července ujímá role marketingového ředitele mediální skupiny Mafra. Má na starosti definici strategie s důrazem na online agendu.
Hlavním úkolem Nikoly Vangeliho v Mafře implementace inovativních marketingových strategií, které reflektují aktuální trendy, jako je využití umělé inteligence a personalizace. Ty podle mediálního domu představují největší příležitost růstu v mediálním sektoru pro následující roky.
„V době, kdy se konzumace obsahu přesouvá na digitální platformy, je důraz na nové technologie, práci s daty a originální digitální formáty zásadní pro udržení konkurenceschopnosti,“ říká Michal Hanák, předseda představenstva.
Nikola Vangeli v uplynulých letech působil jako vedoucí sekce on-line marketingu vydavatelství Mafra, kde pracuje už od roku2018. Od dubna 2022 byl také marketingovým manažerem Ticketportalu. Dříve také působil ve společnostech Uniq Cosmetics, Copy General či Nike.