Vedení agentury iProspect ze sítě Dentsu přebírá Martina Slezáková

Novou ředitelkou agentury iProspect, která patří do sítě Dentsu, se od února stala Martina Slezáková. V rámci probíhajících změn se pak z iProspectu přímo do Dentsu přesouvají dosavadní ředitel Ondřej Týma a také Petra Kramářová.

Martina Slezáková má více než 15 let zkušeností v médiích. Do iProspectu (dříve Adexpresu) přešla před třemi lety z agentury Knowlimits, kde působila na pozici šéfky digitálu. Dříve vedla také digitální týmy v Mindsharu a Mediacomu. V agentuře iProspect doposud zastávala funkci ředitelky klientského servisu a měla na starosti vedení týmu zodpovědného za více než 50 klientů.

S jejím posunem do vedoucí pozice agentura iProspect také mění svoji strukturu do stejné podoby jako Carat nebo Dentsu X ze stejné sítě, nicméně i nadále zůstává silně orientována na digitální oblast.

Ondřej Týma bude přímo v Dentsu zastávat pozici ředitele pro digitální a technologická řešení. V této roli bude řídit nově vzniklý tým „Dentsu Digital & Technology“, jehož cílem je posílit digitální kompetence a podporovat technologické inovace v rámci celé skupiny. Do Dentsu se přesouvá také Petra Kramářová (dříve Košaříková), která přechází z pozice „client engagement & growth directora“ v iProspectu na pozici ředitelky klientského byznysu v rámci celého Dentsu. Na nové pozici bude zodpovědná za koordinaci obchodních jednání s klienty v rámci celého Dentsu portfolia.

„Všechny tyto organizační změny jsou dalším důkazem našeho odhodlání neustále posouvat kvalitu našich služeb a přizpůsobovat se dynamickým požadavkům trhu. Díky těmto krokům nejen splníme očekávání našich klientů, ale také upevníme naši pozici na trhu,“ komentuje Jiří Vítek, šéf „media practice“ Dentsu.

Součástí širší transformace v českém Dentsu je i vznik týmu Digital & Technology, jehož cílem je podpořit dlouhodobý růst v oblasti technologií a digitálních inovací. Tento krok je součástí širší strategie na vytvoření integrovaného a inovativního pracovního prostředí, které umožní reagovat na dynamiku trhu.

Nový tým bude zahrnovat klíčové oblasti zaměřené na programatickou reklamu, ad operations, webovou analytiku a SEO. Součástí bude rovněž AI tým, vedený Ondřejem Synčákem, zaměřený na inovace v oblasti umělé inteligence nebo produktový tým pro vývoj a prodej digitálních produktů.

„Tento krok je přirozeným pokračováním našeho zaměření na digitální transformaci a inovace. Věříme, že vznik tohoto týmu nám umožní lépe koordinovat naše aktivity a efektivněji reagovat na potřeby našich klientů v oblasti digitálních technologií,“ říká Ondřej Týma.

Reklama
Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-10_2025

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-10_2025

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

nový web-otvírák
Návrh bez názvu-17
iStock_téma_CX propast_nový web-otvírák - 2025-02-22T182251

MAM Exkluzivně v časopise

Marek Dvořák
Vojtěch Prokeš a Lumír Kajnar
David Pastrňák
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

nova_O2
airbank100_2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard
nova_O2
airbank100_2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard