Marketing JRD nově vede Radka Palánová

© JRD

Skupina JRD, která se zabývá udržitelnou výstavbou, má novou marketingovou ředitelku. Od února se jí stala Radka Palánová.

V oblasti B2C, B2B a brand marketingu má více než dvacet let zkušeností. Do JRD přichází ze segmentu investičních fondů, kde měla tři roky na starosti realizaci marketingových aktivit pro Oriens Investment Fund, respektive Central European Automation Holding, který pod tento fond spadá.   

Během své kariéry pracovala také na několika pozicích s mezinárodním přesahem ve společnosti Canon, Accenture a Assa Abloy. 

Ve skupině JRD bude zodpovědná za strategické řízení značky, B2C i B2B marketingových aktivit a CRM. 

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Mají veřejnoprávní média smysl?
Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu

MAM Exkluzivně v časopise

Kosta Schneider_Publicis Groupe_Credits Matouš Bláha, Publicis Groupe_2
Paul Holmes Forum Media
NORA
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Sazkabet
Spring Walk
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Sazkabet
Spring Walk