Jana Pečenková vede nově strategii a digitál Svengali

Komunikační agentura Svengali Communications získala výraznou posilu do svého vedení. Šéfkou její digitální dceřiné společnosti Svengali Digital se stala Jana Pečenková, která bude zároveň v celé skupině zastávat pozici šéfky strategie.

Do Svengali přichází po mateřské dovolené, před níž vedla českou pobočku mezinárodní agentury Grayling. Dříve působila také v Ogilvy.

V rychle rostoucí agentuře se Jana Pečenková v rámci manažerských kompetencí zaměří na strategické procesy zejména v oblasti lidských zdrojů. Ve Svengali Digital pak přebírá kompletní vedení firmy a bude mít na starosti její další rozvoj.

„Hledali jsme do našeho týmu člověka, který vedl velké komunikační projekty a zároveň někoho, kdo má zkušenosti s řízením a rozvojem celé firmy. Jana všechny tyto předpoklady skvěle splňuje a v rámci několikaměsíční zkušební spolupráce navíc prokázala, že skvěle zapadá do kreativního prostředí, které ve Svengali panuje. Stojí před ní nyní zejména výzva v podobě dalšího posilování digitálního byznysu agentury. Ten má velmi výraznou dynamiku a je prioritní oblastí pro náš další růst,“ říká Marek Pražák, vedoucí partner Svengali Communications.

„Svengali je jednou z nejoceňovanějších komunikačních agentur posledních let, tvoří ji tým pohodových lidí a srdcařů, kteří neustále přicházejí s novými myšlenkami, nebojí se neotřelých přístupů a obohacují tak celou komunikační branži. Kromě řízení některých zakázek a podílení se na tvorbě kreativních a strategických konceptů kampaní je mojí prioritou výběr a rozvoj těch nejlepších talentů, kteří posílí stávající osmnáctičlenný tým,“ doplňuje Jana Pečenková.

MAM_SOME_800x1068_cover-10_2025

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-10_2025

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

nový web-otvírák
Návrh bez názvu-17
iStock_téma_CX propast_nový web-otvírák - 2025-02-22T182251

MAM Exkluzivně v časopise

Marek Dvořák
Vojtěch Prokeš a Lumír Kajnar
David Pastrňák
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

nova_O2
airbank100_2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard
nova_O2
airbank100_2
MAM Souboj spotů - únor
lego_mustard