Art directorkou je Mariya Usikova, Cameron Dalton se ujímá tvorby strategií a tým Konektoru rozšiřuje i account manažerka Blanka Vávrová Vymětalíková.
„V Konektoru si zakládáme na tom, že spojujeme odborníky z různých komunikačních oborů pod jednou střechou. Je skvělé, že díky širšímu kreativního týmu nyní můžeme tyto synergie poskytnou klientům i u tak rozsáhlých projektů, jako byla premiéra Hry na oliheň, kterou jsme koncem roku realizovali pro Netflix,“ říká partner Konektoru Rostislav Starý.
Nová art directorka Mariya Usikova (na úvodní fotografii vpravo) přišla do Konektoru po více než roce u FCB London, dříve působila také téměř pět let v agentuře Optimist, kde realizovala několik kampaní pro Škoda Global.
„Věřím v sílu originálních nápadů, které vznikají spojením kreativity a strategického myšlení. Na Konektoru mě baví rychlé procesy a inovativní přístupy, které dnešní doba přináší,“ uvádí Usikova.
Cameron Dalton přináší na pozici kreativního stratéga a idea makera mezinárodní zkušenosti z Jihoafrické republiky, Spojeného království a České republiky. Působil též přes rok v FCB London či v agenturách Dashly, Optimist, McCann Prague, Wunderman South Africa či Aqua Agency. Od velkých brandových kampaní až po každodenní obsah na sociálních sítích – působil napříč celým spektrem kreativní strategie. V minulosti se podílel na globálních kampaních pro Škoda Auto a Kozel.
Seniorní account manažerka Blanka Vávrová Vymětalíková (na úvodní fotografii uprostřed) do Konektoru přichází s dvacetiletou praxí v marketingu. Pozici mění po téměř čtyř letech v Yolk Studiu, ale působila v agenturním prostředí, farmacii, realitách, finančním sektoru i jako marketingová manažerka v Českém rozhlase.