Vedení Ogilvy posiluje Simona Lišková, někdejší marketingová ředitelka Vodafone

Simona Lišková nastupuje na nově vytvořenou pozici „chief client officer“. Bude zodpovědná za posilování strategické spolupráce s klienty, vedení klientského týmu T-Mobile a rozvoj nových obchodních příležitostí.  

Řídicí struktura agentury Ogilvy se v lednu doplnila o nově vytvořenou pozici „chief client officer“, kterou bude zastávat Simona Lišková, zkušená marketérka s více než pětadvaceti lety praxe.

Simona Lišková působila během své kariéry jako marketingová ředitelka společností Vodafone, kde byla mezi lety 2019 a 2023, a Nutricia ze skupiny Danone. Tam byla přes pět let a vedle vedení marketingu i na několika trzích byla i členkou boardu. Působila též ve vedoucích marketingových pozicích v O2 či Ikea.

S Ogilvy ji pojí dlouholetá spolupráce – v letech 2004 až 2007 vedla jako ředitelka klientských služeb projekty pro řadu významných klientů, jako například Home Credit, který v té době expandoval na trhy v regionu EMEA.

Také mezi lety 2010 až 2014 působila jako výkonná ředitelka digitální agentury Mather Advertures, spadající do sítě Ogilvy. Tam se podílela na rozvoji značek jako Air Bank, Vodafone, Kofola či ČMSS (ČSOB Stavební spořitelna).

„Ogilvy je místem, které spojuje kreativitu s obchodními výsledky, a já si velmi cením možnosti znovu přispět k rozvoji této jedinečné agentury. Kladu důraz na hlubší porozumění potřebám klientů a efektivní partnerství přinášející měřitelnou přidanou hodnotu,“ říká ke svému nástupu Simona Lišková.

Lišková se věnuje také exekutivnímu koučinku, byznysovému mentoringu a kariérní podpoře žen. Spolupracuje mimo jiné s programem Equilibrium Britské obchodní komory nebo platformou Inspire & Impact Network. V roce 2021 byla Českou marketingovou společností oceněna za svůj přínos oboru titulem Marketérka roku.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia