Agentura Effectix posiluje vedení, novým COO je Michal Horňák

Upevnit a posílit pozici digitální agentury Effectix na trhu má nový provozní ředitel Michal Horňák, jenž dosud vedl oddělení programatické reklamy.

Horňák stojí za oceněním Google Premier Partner, které Effectix pravidelně obhajuje. V agenturním prostředí se pohybuje šest let a jeho odbornost sahá od silné orientace na výkonnostní a RTB kampaně až po mediální nákup.

„Jeho zkušenosti s mediálním nákupem a se spoluprací s Googlem jsou přesně tím, co potřebujeme a co nás posune dál,” říká Karol Veleba, CEO a spolumajitel agentury Effectix.

Jako nový COO bude Michal Horňák zodpovědný za operativní řízení agentury a implementaci firemní strategie. Zároveň se stává jednou z vedoucích osobností agentury a spolu s Karolem Velebou mají přenést Effectix do nové AI éry.

„Tradiční rozdělení na brandovou a výkonnostní kampaň již neodpovídá současným potřebám trhu. Klienti potřebují vidět okamžité výsledky, ale zároveň nemohou zanedbávat dlouhodobé budování značky,“ je přesvědčený Michal Horňák.

„Naší vizí je stát se lídrem v oblasti technologických inovací v digitálním marketingu, s důrazem na AI, video-first přístup a data,“ dodává.

Výrazné posílení čeká celý management agentury. Otevírá se pozice ředitelky pro inovace, na kterou bude nastupovat Klára Faiglová. Cílem je vyhledávat příležitosti k růstu a převádět je do praxe. Novou pozicí v oblasti klientské péče je také ředitel klientského servisu, na které již úspěšně působí Aleš Rubáš. Zároveň Effectix také aktuálně otevírá výběrové řízení na obchodního ředitele.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-42

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-42

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Golden Drum
Balíkovna
Esomar kongres

MAM Exkluzivně v časopise

Davide Zicca
Kauza deníku Sport
Freddie Öst
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Souboj-spotu_09_zari_1440x400
Sazkabet
Brand Strategy
skupina Direct
Souboj-spotu_09_zari_1440x400
Sazkabet
Brand Strategy
skupina Direct