Jakub Tobiáš se stal marketingovým a obchodním ředitelem Fonergy

Jakub Tobiáš po více než třech letech ukončil své působení v Lama Energy Group, kde vykonával funkci marketingového ředitele, a nastoupil na pozici marketingového a obchodního ředitele společnosti Fonergy.

Fonergy, dodavatel elektřiny a zemního plynu se sídlem v Uherském Hradišti, působí na trhu od roku 2012 a energie dodává více než dvaceti tisícům zákazníků.

„Děkuji svému minulému zaměstnavateli za cenné zkušenosti v oblasti energetiky, které jsem na své pozici získal. Nyní začíná nová kapitola. Fonergy je zajímavý subjekt. Podobně jako Lama Energy nabízí měsíční tarif, jinak se ale vyznačuje smlouvami bez závazků. Na rok 2025 chystáme ve Fonergy velmi zajímavé novinky, některé oznámíme již brzy po Novém roce,“ říká Jakub Tobiáš.

Fonergy komunikuje se svými zákazníky převážně elektronicky, neprovozuje klasické pobočky.

K řešení nových smluv, samoodečtů elektřiny a plynu, platbám a veškerým dokumentům se zákazníci dostanou snadno prostřednictvím online aplikace Fonergy. V případě potřeby se ovšem mohou zákazníci obrátit na telefonickou zákaznickou linku.

Jakub Tobiáš je absolventem Vysoké školy podnikání a práva. Před svým tříletým působením v Lama Energy Group pracoval jako produktový a marketingový manažer ve společnosti ATEsystem, ostravském výrobci strojů pro automatizaci. Pracoval též pro společnosti AT Computers či Českou spořitelnu.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Mají veřejnoprávní média smysl?
Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu

MAM Exkluzivně v časopise

Kosta Schneider_Publicis Groupe_Credits Matouš Bláha, Publicis Groupe_2
Paul Holmes Forum Media
NORA
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Spring Walk
Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Spring Walk