Novou ředitelkou marketingu mediální skupiny A 11 je Karolina Nárožná

© A11

Někdejší šéfka marketingu rádií Impuls a RockZone 105.9 se zaměří na posílení marketingových aktivit televize A 11.

Novou ředitelkou marketingu mediální skupiny A 11 se stala Karolina Nárožná, která ve funkci nahradila Jana Kulicha, který po pěti letech skupinu A 11 opouští. Přichází ze skupiny SmartHead, kde se věnovala obchodu a B2B marketingu. V médiích se pohybuje řadu let. Téměř 18 let působila jako ředitelka marketingu rádií Impuls a RockZone 105.9, působila rovněž na několika obchodních pozicích v české televizi TV3 nebo na Slovensku v Markíze.

„Těším se, že se televize A11 rozhodla pro face lift a já můžu být u toho. Vysíláme pro moji generaci a byť padesátníci pořád nejsou nejoblíbenější cílovka zadavatelů reklamy, asi nejsem jediná, kdo vnímá narůst důležitosti této skupiny, pro kterou hrají tradiční média stále hlavní roli,“ uvedla Nárožná.

Jedním z prvních úkolů Karoliny Nárožné bude posílení marketingových aktivit televize A 11. „Nástup Karoliny přichází v době posilování televize A 11 na trhu českých celoplošných televizí. Věříme, že díky jejím zkušenostem se nám podaří ještě lépe využívat potenciálu celé naší mediální skupiny,“ doplnil ředitel a zakladatel mediální skupiny A 11 Aleš Zavoral.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-44

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-44

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu
Golden Drum

MAM Exkluzivně v časopise

Kohy5
Vojtěch Tkáč z Refresheru
Gabriel Mattar
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
skupina Direct
Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
skupina Direct