Jan Kulich odchází z mediálního domu A 11

© MAM

Ředitel marketingu a distribuce mediální skupiny A11 Jan Kulich po pěti letech odchází.

Ke konci října odchází Jan Kulich po pěti letech z pozice ředitele marketingu a distribuce mediální skupiny A 11. „Být u rozvoje největších bezplatných lokálních novin Náš Region, uvádět na trh odborné a prémiové tituly, být u zrodu nové TV a pořádat významné eventy stálo za to. Teď ale nastal čas jít dál,“ uvedl Kulich na svém LinkedIn.

V médiích Kulich působí 17 let, začínal jako redaktor v České informační agentuře. Od září 2009 do března 2013 byl ve vydavatelství Economia, nejdříve jako brand manažer, poté byl šéfem marketingu B2B oddělení.

Následně zastával roli vedoucího oddělení marketingu a distribuce ve vydavatelství Empresa Media, kde se staral o tituly jako Týden, Instinkt, Interview, Sedmička, Exkluziv, Týden Historie či MarketingSalesMedia a pomáhal s konferencí Život na hraně.

V mediální skupině A11 byl od února 2020 a byl tak mimo jiné u startu projektů jako Advokátní kanceláře roku, HR Awards či Top CEO.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-44

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-44

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu
Golden Drum

MAM Exkluzivně v časopise

Kohy5
Vojtěch Tkáč z Refresheru
Gabriel Mattar
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Souboj-spotu_09_zari_1440x400
Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Souboj-spotu_09_zari_1440x400
Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka