Michaela Henčlová nově vede komunikaci Svazu obchodu a cestovního ruchu ČR

Do SOCR přichází Michaela Henčlová ze společnosti Operátor ICT, jejím úkolem je koordinovat veškerou komunikaci svazu s ohledem na rostoucí objem aktivit.

Od září se novou ředitelkou komunikace Svazu obchodu a cestovního ruchu České republiky (SOCR ČR) stává Michaela Henčlová. Přichází ze společnosti Operátor ICT, kde se od ledna 2023 přes rok starala o marketing a PR značek jako PID, Lítačka, Smart Prague nebo Golemio. V SOCR ČR bude jejím úkolem koordinovat komunikaci ve všech oblastech činnosti svazu s ohledem na rostoucí objem jeho aktivit.

Michaela Henčlová

„Podařilo se nám najít ředitelku komunikace, která je nejen zkušenou profesionálkou v oboru, ale také dobře zapadne do našeho týmu. V posledních letech vidíme, jak roste zájem médií o témata spojená s obchodem, službami i cestovním ruchem, jak důležité je umět médiím i veřejnosti dávat k dispozici přesná data a vysvětlovat různé mýty, které se zejména okolo obchodu pravidelně objevují,“ uvedl k posile Tomáš Prouza, prezident Svazu obchodu a cestovního ruchu.

Henčlová se dlouhá léta orientovala na „omnichannel“ marketing jako nedílnou součást komunikace. Mezi lety 2020 a 2022 pracovala v městské společnosti Prague City Tourism, kde se významně podílela na tvorbě nové identity značky Praha, což považuje za milník v kariéře. Před tím dva roky pracovala pro Czech News Center, kde se zaměřovala na správu a rozvoj značek jednotlivých periodik. Působila také přes rok jako manažerka obsahového marketingu v Datartu nebo šest let jako „idea maker“ v agentuře Number One Advertising.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-24

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-24

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Náborové kampaně
Chatbot
Sluha

MAM Exkluzivně v časopise

Martin Smejkal
MAM class Triad
Sedita kampaň
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)